همشهری آنلاین: قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در علوم پزشکی، طی احکام جداگانه‌ای اعضای بورد تخصصی و رئیس هیأت امنای بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید محمود طباطبایی با حکم دکتر لاریجانی به عنوان رئیس هیأت امنای بیمارستان فرهیختگان منصوب شده است. قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در علوم پزشکی در این حکم، تلاش جهت تسریع در تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان، جلب مشارکت سازمانها و نهادهای ذی ربط در راستای سرعت‌بخشی به فرآیندهای آماده‌سازی، همکاری در تدوین برنامه راهبردی ارائه خدمات در مجموعه بیمارستان در راستای اهداف کلان دانشگاه و تلاش جهت ارتقای رضایت‌مندی بیماران در سطوح مختلف ارائه خدمات را اصلی‌ترین وظایف هیأت امنا برشمرد.

دکتر طباطبایی هم اکنون مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور بیمارستانهای خصوصی است.

همچنین دکتر باقر لاریجانی قائم مقام رئیس دانشگاه در علوم پزشکی طی احکام جداگانه‌ای اعضای بورد تخصصی بیمارستان فرهیختگان را منصوب کرد.

به موجب این احکام پروفسور مجید سمیعی رئیس انستیتو بین المللی علوم اعصاب، دکتر رضا ملک‌زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی، دکتر امیر محسن ضیایی معاون آموزشی وزارت بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی و دکتر ایرج فاضل استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و نماینده وزیر بهداشت در شورای عالی نظام پزشکی به عنوان اعضای بورد تخصصی بیمارستان فرهیختگان معرفی شدند.

تلاش جهت ارتقای کیفیت آموزش در سطوح مختلف علوم پایه و بالینی در بیمارستان، توجه جدی به رعایت و ارتقای استانداردهای اعتباربخشی آموزشی در بیمارستان، همکاری در بازنگری و تدوین برنامه‌های آموزش بالینی رشته‌های پزشکی مبتنی بر اسناد بالادستی موجود، تلاش جهت فراهم سازی زمینه‌های لازم برای راه‌اندازی مقاطع دستیاری، فلوشیپی و دوره‌های پسادکتری در حیطه‌های مختلف و همکاری در ارتقای بستر پژوهشهای بالینی در سطح بیمارستان از جمله مأموریتهایی است که این هیأت بر عهده دارد.

بیمارستان فرهیختگان یکی از مراکز آموزشی، پژوهشی و ارائه خدمات دانشگاه آزاد اسلامی است که به زودی راه‌اندازی می‌شود.

کد خبر 235132

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز