مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۳
۰ نفر

گروه شهری: با اتمام عملیات اصلاحات هندسی و بهسازی تراز صفر بزرگراه صدر، انسدادهای ترافیکی این مسیر برطرف شد تا بزرگراه صدر برای بهره‌برداری آماده شود.

همچنین با اتمام عملیات روکش آسفالت زیرگذر قیطریه، این زیرگذر نیز به‌صورت 24ساعته در اختیار شهروندان قرار گرفت.مازیار حسینی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در این‌باره گفت: اتمام کارهای باقیمانده در طبقه دوم بزرگراه صدر بر فراز ارتفاع 15متری از سطح زمین نیز طبق زمان‌بندی در حال انجام است. در حال حاضر بیش از 70درصد از روکش آسفالت پل طبقاتی به سرانجام رسیده و کار در مسیر باقیمانده در حال انجام است. از آنجا که اجرای کاترزنی و نصب درز انبساط در هر 250متر باید پس از به سرانجام رسیدن روکش آسفالت پل انجام شود، این کار هم حدود 40درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: لوله‌گذاری‌های افقی و عمودی در عرشه پل اصلی برای جمع‌آوری آب‌های سطحی، در مجموع 80درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ظرف چند روز آینده این بخش از کار هم به اتمام خواهد رسید. عملیات نصب نیوجرسی‌های وسط و طرفین طبقه دوم بزرگراه صدر طبق برنامه در حال انجام است. علاوه بر نصب تیرهای روشنایی و کابل کشی کل مسیر پل طبقاتی صدر، تأمین روشنایی بزرگراه نیز از طریق کابل‌کشی زیر عرشه پل میسر شده است.

کد خبر 234929
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز