همشهری آنلاین: ۴۹۸ پروژه محرومیت‌زدایی از محل اعتبارات سفر رهبری با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران در خراسان‌شمالی به بهره برداری رسید.

تسنیم نوشت: آیین بهره‌برداری از 498 پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌شمالی با حضور سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن ورزشی مالک‌اشتر بجنورد انجام شد.

بنابراین گزارش، اعتبارات این پروژه‌ها مبلغ 119 میلیارد و 799 میلیون و 578 هزار و 968 ریال می‌باشد که از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان‌شمالی تامین شده است.

این پروژه‌ها شامل 372 مورد پایگاه مقاومت بسیج، 92 واحد مسکن کارکنان سپاه، 23 سوله‌های طرح امین، 8 حوزه مقاوت بسیج محلات و اقشار، یک سوله ورزشی، یک پروژه تامین آب شرب و احداث تصفیه خانه بهداشتی تیپ بسیج پایه جوادالائمه(ع) است.

زیربنای این پروژه ها 4هزار و 876 مترمربع اعلام شده است.

تربیت جسمانی باید با تربیت معنوی جوانان همراه باشد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: تربیت جسمانی باید با تربیت روحانی و معنوی جوانان همراه باشد.

سرلشکر محمد علی جعفری، امروز (21 مهر) در آئین افتتاح 498 پروژه محرومت زدایی خراسان شمالی، گفت: تمامی اعتبار این پروژه‌ها از محل سفر مقام معظم رهبری به این استان تأمین شده است.

وی استفاده صحیح و بهینه از اماکنی که در اختیار بسیج قرار می‌گیرد را مورد تأکید قرار داد و افزود: از جمله این اماکن، سوله طرح صالحین است که یک فضای تجمع به اسم ورزش و یک مکان بسیار مناسب برای تجمع بسیجیان در محله و حوزه‌ها است که بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی بسیج که قبلا مشکل مکان داشتند، در این اماکن صورت می‌گیرد.

سرلشکر جعفری، برگزاری کلاس های اخلاقی، فرهنگی و آموزشی و همه مسائل بصیرت افزایی و معنویت افزایی در این اماکن را فضای مناسبی برای گردهم آمدن بسیجیان بیان کرد.

وی، بهره برداری مناسب از این فضاها را مهم دانست و گفت: باید تلاش کنیم در کنار تربیت جسمانی، تربیت روحانی و معنوی نیز داشته باشیم تا جوانانی با اراده قوی و روحیه و ایمانی بالا برای دفاع از انقلاب اسلامی و اقدامات موثر در راه اهداف متعالی نظام تربیت کنیم.

بر اساس این گزارش 498 پروژه محرومیت زدایی با مبلغ 119 میلیارد و 799 میلیون و 578 هزارو 968 ریال به بهره بردای رسیده که شامل 372 مورد پایگاه مقاومت بسیج، 92 واحد مسکن کارکنان سپاه، 23 سوله های طرح امین، 8 حوزه مقاومت بسیج محلات و اقشار، یک سوله ورزشی (9 دی)، یک پروژه تامین آب شرب و احداث یک تصفیه خانه بهداشتی تیپ جوادالائمه(ع) می شود.

کد خبر 234857
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز