همشهری‌آنلاین: طی حکمی از سوی دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دکتر محمدرضا فرنقی‌زاد به سمت رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.

محمدرضا فرنقی زاد

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دکتر محمدرضا فرنقی‌زاد را به سمت رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.

بر اساس گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در متن حکم دکتر واعظی آمده است:

جناب آقای دکتر محمدرضا فرنقی زاد

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان، بدینوسیله جنابعالی را به سمت ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی با جدیت و تلاش وافر خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید .

انتظار می رود با اولویت در ایجاد هماهنگی بین واحدهای روابط عمومی شرکتها، موسسات و سازمانهای وابسته، مدیریت شورای هماهنگی روابط عمومی و نظارت بر فعالیتهای آنها و همچنین امور مربوط به برگزاری مصاحبه با رسانه های گروهی در تبیین و ارتقاء جایگاه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور اقدام نمایید .

توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم .

گفتنی است دکتر محمدرضا فرنقی زاد پیش از این در سمت مدیرکل روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مدیرکل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیر ساخت فعالیت داشته است .

همچنین دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از زحمات جناب آقای علی افتخاری در طول تصدی سمت رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

کد خبر 234610
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز