همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با جریمه ۷۰ میلیون ریالی روبرو شد.

علی دایی

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، روز سه شنبه آراء خود را در خصوص دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان اعلام کرد.

در این دیدار از سوی تماشاگران هر دو تیم تخلفاتی صورت گرفت و بر همین اساس کمیته انضباطی باشگاه های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان را به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

«علی دایی» سرمربی تیم پرسپولیس تهران در نشست خبری پس از بازی، اقدام به مصاحبه و بیان اظهارات توهین آمیز و خلاف واقع کرد و به استناد بند ۲ ماده ۲۲ آیین نامه انضباطی، با ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد!!

همچنین «محسن بنگر» از شکایت باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر انجام مصاحبه های خلاف واقع، مبرا شد.

به گزارش ایرنا، در شرایطی که دوشنبه شب ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال، دوشنبه شب «محسن قهرمانی» داور مشهدی بازی تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان را به دلیل مشکلات فراوان بوجود آمده پس از این بازی و نیز راه افتادن جریان و بحث مساله فساد و ناپاکی در فوتبال ایران تا اطلاع ثانوی از قضاوت در تمام مسابقه های فوتبال محروم کرد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، امروز (سه شنبه) در اقدامی بحث انگیز، «علی دایی» را به دلیل مصاحبه راجع به این داور و بیان اظهارات توهین آمیز و خلاف واقع از سوی وی با جریمه نقدی روبرو کرد که جای تعجب دارد!!

کد خبر 234274
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز