سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: یک روش برای خلق هزاران ایده نام کتابی است که توسط انتشارات سیته منتشر شده است.

یک روش برای خلق هزاران ایده

برن باخ که خود پایه‌گذار تبلیغات خلاق است درباره‌ی این کتاب چنین می‌گوید: آقای یانگ در این کتاب کوچک مطالبی را نقل می‌کند که ارزش آن از همه چیزها‌یی که تا بحال در مورد تبلیغات خوانده‌ایم بیشتر است؛ چراکه او درباره‌ی روح برقراری ارتباط سخن می‌گوید.

احتمالاً یک پزشک می‌تواند اعضای بدن انسان را درمان کند؛ اما هرگز نمی‌تواند به آن روح بدهد.

یانگ در مورد جرقه‌های خلاقانه‌ی یک ایده می‌نویسد که یک تبلیغ؛ روح و زندگی می بخشد. تجربه مهم‌ترین عامل پیشرفت در کسب و کار است.

ایده‌پردازی همیشه تضمین شده نیست؛ اما مال یانگ همواره هست. من از حرفی که می‌زنم؛ کاملا مطمئنم. این هنر نتیجه‌ی تمامی چیزهایی است که آدمی در طول زندگی از آنها متاثر شده است؛ به اضافه‌ی تاثیرات ژنتیکی. اگر دقیقاً از خط مشی یانگ که بسیار هم ساده و واضح نوشته شده است؛ پیروی کنید؛ می‌توانید حداکثر بهره را ببرید.

او کاملاً به این نکته پی برده است که عامل اصلی موثر در یک ارتباط موفق؛ تولید ایده‌های مناسب است. او نه فقط این نکته را به ما یادآوری می‌کند؛ بلکه مسیر دست یابی به آن را نیز برایمان ترسیم می‌کند.

یک روش برای خلق هزاران ایده نوشته جیمز وب یانگ ترجمه علیرضا قائدیان است که در سال 87 در قطع جیبی به قیمت 2000 تومان و در 48 برگ منتشر شده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند به آدرس تهران، خ شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، چهارراه سمیه،‌ خ حقوقی، ساختمان 110، پ 42، ط اول، انتشارات سیته مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 77501254 - 77502993 تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 233989
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز