همشهری آنلاین: کیوان ساکت به همراه گروه موسیقی وزیری و خوانندگی سالار عقیلی ۲۳ مهر ماه در خرم آباد و ۲ و ۳ آبان ماه در کرمانشاه کنسرتی را برگزار می‌کند.

کیوان ساکت در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون تازه‌ترین فعالیت‌های خود اینگونه گفت: در کنسرتی که 23 مهر ماه با خوانندگی سالار عقیلی در خرم آباد مرکز لرستان برگزار می‌شود قطعاتی از ساخته‌های خودم از جمله قوم به حج رفته، باران، افسوس و تعدادی دیگر از آثارم اجرا می‌شود.

این نوازنده تار همچنین با اشاره به برگزاری یک کنسرت در روزهای دوم و سوم آبان در کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این کنسرت دو روزه که با حضور گروهی متشکل از نوازندگان کُرد برگزار می شود قطعات جدید و متفاوتی که تاکنون آنها را اجرا نکردم برای علاقه مندان موسیقی ارائه خواهد شد.

وی از انتشار آلبوم "کی می رسد باران" با صدای سینا سرلک هم خبر داد و گفت: این آلبوم با آهنگسازی من، صدای سینا سرلک و دکلمه هرمز ناصر شریفی توسط موسسه فرهنگی هنری "راوی آذر کیمیا" از سه شنبه نهم مهر ماه وارد بازار موسیقی شده است. در این آلبوم که به صورت ارکسترال ضبط شده است سعی کردیم با به کاربردن تنوع در آهنگسازی و شعر، مخاطبان را با قالب متفاوتی از موسیقی ایرانی روبه رو کنیم که می تواند برای آنها تجربه متفاوتی باشد.

ساکت در پایان عنوان کرد: این آلبوم 8 قطعه دارد که همه آنها از تنوع بسیاری در حوزه ملودی و کلام برخوردار است. همه آنها همانطور که گفتم باعث ایجاد یک فضای نو و جدیدی شده که با مخاطبان ارتباط خوبی برقرار می کند.

کد خبر 233576
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز