همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش از انتشار کارنامه علمی داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۲، فردا یکشنبه هفتم مهر ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه کارنامه علمی داوطلبان آزمون سراسری سال 92 فردا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌شود، اظهارکرد: برای کلیه پذیرفته‌شدگان نهایی و آن دسته از داوطلبانی که فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را تکمیل کرده، اما پذیرفته نشده‌اند، کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلب در هر یک از کد رشته‌ محل‌های انتخابی در بین داوطلبان کد رشته محل مذکور و در سهمیه‌های مختلف با توجه به نمره کل داوطلب در همان کد رشته محل و همچنین رتبه آخرین فرد پذیرفته شده و اطلاعات مفید دیگر نیز منتشر می‌شود.

وی افزود: با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسی‌هایی که به صور مختلف انجام شده است، از صحت کد رشته محل قبولی اعلام شده پذیرفته‌شدگان اطمینان حاصل شده و داوطلبان پس از دریافت کارنامه از سایت، در صورتی که درباره کد رشته محل‌های انتخابی و سایر مندرجات کارنامه سئوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا روز چهارشنبه (15آبان ماه 92) از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت اقدام و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیدا خودداری کنند.

وی تاکید کرد: بدیهی است به کلیه مکاتباتی که بعد از تاریخ مذکور صورت گیرد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

وی با اشاره به آغاز تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 92 از روز دوشنبه (ششم آبان ماه)، گفت: اطلاعیه سازمان در رابطه با تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در برخی از کد رشته محل‌های جدید آزمون سراسری سال 92 در روز دوشنبه (ششم آبان ماه) از طریق سایت سازمان سنجش و نشریه پیک سنجش منتشر خواهد شد.

اعلام اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های نیمه‌متمرکز

توکلی همچنین درباره تاریخ، محل مصاحبه، معاینه، آزمون عملی یا علمی و سایر مراحل گزینش رشته‌های تحصیلی نیمه متمرکز کنکور 92، گفت: اطلاعیه سازمان در این رابطه شامل رشته‌های نیمه متمرکز دوره‌های روزانه، شبانه (نوبت دوم)، دانشگاه پیام‌نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دوره‌های بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی به همراه فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت هر رشته به همراه برنامه زمانی شرکت در مصاحبه آزمون علمی، پروژه و ... در روز چهارشنبه (17 مهرماه) از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور درباره اعلام نتایج نهایی این دوره‌ها نیز، تصریح کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های نیمه متمرکز آزمون سراسری سال 92 در اواخر دی ماه یا اوایل بهمن‌ ماه از طریق سایت سازمان منتشر می‌شود.

وی همچنین درباره زمان ثبت‌نام مهمانی مبنا، تصریح کرد: اطلاعیه سازمان درباره میهمانی مبنای آیین‌نامه میهمانی و انتقال وزارت علوم در دوره‌های کاردانی و کارشناسی در روز یکشنبه (14مهرماه) بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

توکلی افزود: بدیهی است متقاضیان باید با مطالعه دقیق بندهای اطلاعیه مذکور در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به ارسال تقاضای خود از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

کد خبر 232773

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز