همشهری آنلاین: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اظهارات اخیر اوباما نشان از ناتوانی این کشور در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

سلیمانی

به گزارش تسنیم از کرمان، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در کنگره شهدای دفاع مقدس استان کرمان اظهار کرد: سخنان اوباما درباره اینکه آمریکا به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست، تنها اعلام ناتوانی از سوی این کشور در مقابله با ایران است.

وی خطاب به رئیس جمهور آمریکا، افزود: این سخنان اوباما نشانی از این دارد که نتوانسته و دیگر نیز نخواهید توانست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ساقط کند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا به امروز تمام تلاش دولتمردان آمریکا و متحدانش در جهت و مسیر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: اگر امروز رئیس جمهور آمریکا می‌گوید در پی براندازی نظام ایران نیست، بدانید که از سر لطف نبوده و تنها نشانه‌ای از ناتوانی این کشور از سه دهه مقابله با ایران است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا امروز به این نتیجه رسیده که دیگر نمی‌تواند در جهت براندازی نظام ایران قدمی بردارد، افزود: تاریخ انقلاب ایران نشان می‌دهد که آمریکا همواره به دنبال مقابله با جمهوری اسلامی ایران و اهداف و برنامه‌های آن بوده است.

فرمانده سپاه قدس اظهارات اوباما را از سر لطف و محبت ندانست و خاطرنشان کرد: آمریکا که بدترین کارها و برنامه‌ها را علیه جمهوری اسلامی ایران ترتیب داده، چگونه امروز ادعا می‌کند که به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی با تاکید بر اینکه سخنان اوباما نیز باید در سیاست‌های آمریکا اعمال شود، افزود: ملت ایران هیچ گاه کاری که آمریکا در طول 35سال گذشته در حق مردم این کشور روا داشته، از ذهن خود پاک نخواهد کرد.

سلیمانی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس امروز در زندگی مردم وارد شده است، گفت: دفاع مقدس یار پیوسته‌ای برای مردم ایران است که در اذهان آنها ماندگار شده است.

وی با تاکید بر اینکه عراق، حامیان و طراحان جنگ زمانی را برای اعمال جنگ علیه کشورمان انتخاب کردند که جزو ناجوانمردانه‌ترین اقدامات بود، افزود: در زمان آغاز هشت سال دفاع مقدس، ایران در اوج به هم‌ریختگی و نابسامانی دوره اول انقلاب بود.

فرمانده سپاه قدس با تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس از ابتدا تا انتها پر از درس‌های دینی بود، خاطرنشان کرد: دین شناسی عملی یکی از مظاهر دفاع مقدس است.

کد خبر 232617
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز