گروه شهری: شورای راهبردی توسعه معارف دینی شهرداری تهران به ریاست رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور اعضای شورای شهر برگزار و اعضا ضمن بررسی عملکرد فرهنگی سازمان تاکسیرانی از بهبود کیفیت نمازخانه پایانه‌های تاکسیرانی تقدیر کردند.

این شورا به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور حجج اسلام والمسلمین محمدیان نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌ها، عبدالمقیم ناصحی عضو شورای شهر، موسوی مقدم قائم‌مقام صدا و سیما و همچنین معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد. در این جلسه عملکرد فرهنگی، اجتماعی و مذهبی سازمان تاکسیرانی توسط میثم مظفر مدیرعامل این سازمان تشریح و مورد ارزیابی اعضای این شورا قرار گرفت.

اعضای شورای راهبردی توسعه معارف دینی شهرداری تهران از فعالیت‌های این سازمان در زمینه احداث و بهبود وضعیت نمازخانه پایانه‌های تاکسیرانی تقدیر کردند و مجموعه اقدامات این سازمان درخصوص فرهنگسازی و تکریم جایگاه رانندگان تاکسی را ستودند.
سید محمدهادی ایازی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران دراین جلسه از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری تهران تاکسی خبر داد و گفت:

با توجه به توسعه اقدامات جامعه‌محور و فرهنگی این سازمان، برگزاری 2عنوان جشنواره تاکسیران برتر و جشنواره فرهنگی و هنری تهران تاکسی در دستور کار قرار گرفته است که به‌زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد. ایازی ادامه داد: 77هزار و 949هزار تاکسی در شهر تهران 22درصد سهم جابه جایی مسافران در این کلانشهر را به‌خود اختصاص داده‌اند و این ظرفیت باعث شده است که از آنها به‌عنوان خانه‌های فرهنگ سیار نام برده شود. معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: روزانه 4میلیون نفر پایتخت‌نشین تاکسی را برای تردد‌های درون‌شهری خود انتخاب می‌کنند و این نشانده اهمیت این رسانه جریان‌ساز در فرهنگ‌سازی‌ و تعاملات اجتماعی است.

کد خبر 232596
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز