همشهری آنلاین: فیلم "همبازی" ساخته غلامرضا رمضانی در پنجمین جشنواره لاهور و فیلم‌های "شب واقعه" به کارگردانی شهرام اسدی و "سی و سه روز" ساخته جمال شورجه در جشنواره ورشو به نمایش درآمدند.

فیلم ایرانی

به گزارش مهر، فیلم سینمایی "همبازی" از محصولات بنیاد سینمایی فارابی است که پس از حضور در هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک بوسان (کره جنوبی) این بار به جشنواره بین المللی فیلم کودک لاهور در پاکستان می‌رود.

جشنواره بین المللی فیلم کودک لاهور در پاکستان از 25 تا 30 شهریورماه در پاکستان برگزار خواهد شد.

فیلم سینمایی"همبازی" درباره امین پسر بچه شش ساله ای است که مصرانه از والدین خود می‌خواهد تا برای او خواهر یا برادری بیاورند.

نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی "همبازی" غلامرضا رمضانی است و حمید فرخ نژاد، نیکی کریمی، پارسوآ پورقبادی، رضا فیاضی، خاطره حاتمی و خسرو احمدی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

همچنین باخبر شدیم فیلم های سینمایی "شب واقعه" به کارگردانی شهرام اسدی و "سی و سه روز" ساخته جمال شورجه در چهارمین جشنواره بین المللی فیلمهای تاریخی و نظامی ورشو حضور یافتند.

چهارمین جشنواره بین المللی فیلمهای تاریخی و نظامی ورشو که از 25 تا 28 شهریورماه در ورشو (‌لهستان) برگزار شد، میزبان دو فیلم شاخص از آثار سینمای ایران بود.

این دو فیلم در بخش مسابقه فیلمهای بلند این جشنواره روی پرده رفتند و با استقبال روبرو شدند.

در این جشنواره همچنین فیلم کوتاه "حنان" (سیامک کاشف آذر) ‌در بخش مسابقه فیلمهای کوتاه به نمایش درآمد.

کد خبر 231817
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز