دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۸۶ - ۰۹:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: جمعه بازار کتاب از ابتدای فصل تابستان در چهار بوستان لاله، دانشجو، ملت و نیاوران برپا می‌شود.

به گزارش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید امیر مسعود شهرام‌نیا رییس موسسه نشر شهر، در مورد فعالیت‌های موسسه نشرشهر در سال 86، گفت: یک واحد کتاب‌فروشی سیار از ابتدای امسال در میادین و محلات شهر تهران آغاز به کار کرده و تا پایان سال نیز به دو کتابخانه سیار  افزایش می‌یابد.

 وی افزود: در حوزه تولید محتوا نیز با همکاری بخش خصوصی پازل‌های سه بعدی تهران شامل ابنیه و آثار تاریخی شهر تهران تولید شده است که به مناسبت یکصدمین سالگرد بلدیه شهر تهران،‌ توزیع می‌شود.

به گفته وی، موسسه نشر شهر در بخش کتاب و در حوزه کودک و نوجوان تا کنون 12 عنوان کتاب منتشر کرده‌است که تا پایان سال 86 این تعداد به 40 عنوان کتاب افزایش می‌یابد.

شهرام‌نیا با بیان اینکه در بخش کتاب از نویسندگان و تصویرگران مطرحی کمک گرفته شده است، اظهار داشت: این موسسه تا پایان سال جاری 20 عنوان کتاب در حوزه بزرگسال چاپ و توزیع می‌کند.

رییس موسسه نشرشهر، توسعه فروشگاه‌های کتاب را یکی از اولویت‌های این موسسه در سال جاری عنوان کرد و گفت: بزرگترین فروشگاه کتاب با پنج هزار مترمربع زیربنا در خیابان کریم‌خان طراحی و در مرحله گودبرداری است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

شهرام‌نیا تصریح کرد: فروشگاه کتاب دیگری در میدان ولیعصر (عج)،‌ جنب فروشگاه قدس در حال ساخت است که ابتدای تیرماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 23123

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز