همشهری آنلاین: اولین دوره مسابقات دریفت قهرمانی کشور در پیست سرزمین ایرانیان برگزار شد و شرکت‌کنندگانی از استان‌های مازندران و البرز به مقام اول تا سوم دست پیدا کردند.

اتومبیلرانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این مسابقه که از ساعت 10 صبح روز جمعه (22 شهریور) برگزار شد، مجید استعین‌نژاد با 25 امتیاز از استان البرز، مهدی نوروزی با 18 امتیاز از استان البرز و جواد نتاج با 15 امتیاز از استان مازندران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در این دوره، شرکت کنندگانی از استان‌های البرز، تهران، مازندران، گیلان و مرکزی حضور داشتند که از سوی هیئت‌های اتومبیلرانی و موتور سواری استان‌ها معرفی شده بودند.

در مسابقات دریفت شرکت‌کنندگان به صورت نوبتی در پیست حاضر می‌شوند و به انجام حرکات نمایشی می‌پردازند. در مسابقات این روز شرکت‌کنندگان ابتدا در دو دور به رقابت پرداختند و پس از آن چهار نفر اول برای کسب مقام‌ قهرمانی با هم رقابت کردند.

جوایز شرکت‌کنندگان با حضور حمیدرضا مهرعلی، محمودرضایی سرپرست و دبیر فدراسیون اتومبیرانی و موتور سواری،و وحید کیهان رئیس هیئت استان تهران اهدا شد.

در بخش‌هایی از برنامه نادر جعفری، قهرمان مسابقات دریفت کشور و همچنین پیشانی‌دار که در رقابت‌های لبنان به مقام چهارم رسیده بود به انجام حرکات نمایشی پرداختند.

در پایان مسابقه، خانم سیف‌اله‌پور از استان مازندران هم حرکات نمایشی انجام داد.

کد خبر 231058
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز