گروه حوادث: راز قتل مرد میانسال با دستگیری همسر و ۲فرزند او فاش شد.

متهمان

اواخر مرداد‌ماه مأموران پلیس آگاهی شرق استان تهران هنگام گشتزنی در یکی از مناطق اطراف ورامین جسد مرد میانسالی را پیدا کردند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.از همان زمان تیمی از کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی و مأموران تشخیص هویت تحقیقات خود را برای افشای راز این جنایت آغاز کردند. کارآگاهان در نخستین اقدام تلاش برای شناسایی هویت مقتول را آغاز کردند اما هیچ سرنخی به‌دست نیامد.

درحالی‌که تجسس‌ها در این زمینه ادامه داشت زنی به پلیس آگاهی شرق استان تهران رفت و خبر از ناپدیدشدن شوهرش داد. وی اعلام کرد که همسرش برای رفتن به محل کار از خانه خارج شده اما دیگر برنگشته است و حتی موبایلش را هم پاسخ نمی‌دهد. بعد از اظهارات این زن، مأموران دریافتند که جسد کشف‌شده متعلق به همسر وی است چراکه مشخصات و عکس مرد ناپدید شده با جسد مطابقت داشت.

بعد از اینکه همسر مقتول جسد شوهرش را شناسایی کرد و متوجه شد که او به قتل رسیده است، یکی از اقوامشان را که خواستگار دخترش بود به‌عنوان قاتل معرفی کرد و به مأموران گفت: میلاد یکی از بستگانمان است که من احتمال می‌دهم به‌خاطر انتقام‌جویی دست به جنایت زده است. وی خواستگار دخترم بود و اصرار داشت که با او ازدواج کند اما همسرم با این وصلت مخالفت کرد و به او جواب منفی داد، او هم از سر کینه‌جویی همسرم را کشته است.بعد از اظهارات وی، مأموران خواستگار دختر مقتول را دستگیر کردند اما در تحقیقات مشخص شد که وی بی‌گناه بوده و نقشی در جنایت نداشته است.

جنایت خانوادگی

درحالی‌که تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه داشت، کارآگاهان به همسر مقتول به‌خاطر تناقض‌گویی هایش شک‌کردند و به تحقیق از وی ادامه دادند تا اینکه زن مرموز راز جنایت را فاش کرد. وی در تحقیقات گفت: مدتی بود که با همسرم اختلاف داشتم و همیشه با هم درگیر بودیم. او ادامه داد: روز حادثه بار دیگر با هم درگیر شدیم و او مرا مورد ضرب و شتم قرار داد که مجروح شدم در همین هنگام دختر و پسرم به حمایت از من وارد درگیری شدند و با میانجیگری قصد داشتند به دعوای ما پایان دهند.

اما شوهرم به‌شدت عصبانی بود و با آنها هم درگیر شد. در همین هنگام فرزندانم با چاقو پدرشان را به قتل رساندند که من نیز با آنها در کشتن شوهرم همکاری کردم. متهم افزود: بعد از قتل، ‌جسد وی را نیمه‌های شب از خانه بیرون بردیم و در اطراف ورامین رها کردیم. بعد از اعترافات این زن، مأموران دختر و پسر وی را دستگیر کردند که آنها در تحقیقات به قتل پدرشان اعتراف و انگیزه خود را حمایت از مادرشان عنوان کردند. سرهنگ محمد کمانکش، رئیس‌پلیس آگاهی شرق استان تهران با بیان این خبر گفت: هر 3متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

کد خبر 230987
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز