همشهری آنلاین: قائم مقام باشگاه سپاهان با بیان اینکه رفتار جباری غیر حرفه‌ای است گفت در باره این بازیکن تصمیمی جدی خواهیم گرفت.

مجتبی جباری

مسعود تابش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار‌کرد: جباری با سپاهان قرارداد دارد و من متعجبم یک بازیکن حرفه‌ای مثل جباری که با سپاهان قرارداد امضاء کرده است باید به تعهداتش عمل کند و اگر از اول می‌گفت که قصد ندارد به سپاهان بیاید ما تدابیر دیگری می‌اندیشیدیم. به نظر من این رویه که جباری در پیش گرفته اصلاً کار درستی نیست و ما باید یک تصمیم جدی در خصوص او بگیریم.

وی افزود: جباری می‌گوید من کسل هستم و دوست ندارم امسال در تیمی بازی کنم که این رفتار اصلاً حرفه‌ای نیست. به هرحال جباری از سپاهان پیش پرداخت دریافت کرده. برای ما اصلاً بحث مالی مطرح نیست فقط از این متعجبیم که چرا یک بازیکن حرفه‌ای باید چنین رفتار غیر حرفه‌ای داشته باشد.

قائم مقام باشگاه سپاهان تصریح کرد: کرانچار قصد داشت از نویدکیا و جباری به طور همزمان استفاده کند. برخورد باشگاه سپاهان با جباری بسیار خوب بود و من به شخصه جباری را هم یک بازیکن مؤدب و خوب ارزیابی کردم اما نمی‌دانیم چرا چنین رفتاری را انجام می‌دهد.

تابش در پاسخ به این سؤال که ظاهراً علیرضا رحیمی چند روز است که به باشگاه سپاهان نمی‌آید، گفت: البته مشکلاتی وجود دارد. علیرضا رحیمی سال‌ها در اصفهان و خارج از اصفهان خدمت صادقانه کرده است و حال طبیعی است که از شعار عده قلیلی از هواداران برعلیه خود دلگیر شود.

وی در همین خصوص اظهارکرد: وقتی ما حرف از حرفه‌ای شدن می‌زنیم باید همه چیزمان حرفه‌ای باشد و رفتار هواداران ما نیز باید حرفه‌ای باشد، البته من تأکید می‌کنم که اکثریت هواداران سپاهان این شعارها را نداده‌اند و عده قلیلی از نوجوانان و جوانان که دارای حافظه تاریخی نیستند به سر دادن این گونه شعارهای نابخردانه پرداخته‌اند. ما نباید همه چیز را زیر سؤال ببریم اما من با قاطعیت می‌گویم که بحث جدا شدن رحیمی از باشگاه سپاهان مطرح نیست و فقط ایشان کمی ناراحت و دلگیر هستند و به زودی این مشکل حل می‌شود. انتظار داریم هواداران تاریخ باشگاه را مرور کنند تا ببینند که رحیمی چه خدماتی به این باشگاه کرده است. باز هم تأکید می‌کنم که اکثریت هواداران سپاهان به معنای واقعی مشوق این تیم هستند.

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: سپاهان مشکل خاصی ندارد و باید تیمش شکل واقعی خود را پیدا کند. ما مصدومان زیادی همچون جواهیر سوکای، یعقوب کریمی و محرم نویدکیا را داریم. سپاهان روزبه روز بهتر می‌شود و در مقابل تیم استقلال صنعتی خوزستان نیز یکی از بهترین بازی‌های سپاهان را در این فصل شاهد بودیم.

تابش خاطرنشان‌کرد: ما از هواداران انتظار داریم که صبور باشند. البته باید در زمینه فرهنگ هواداری نیز فرهنگ‌سازی شود همانطور که در اروپا می‌بینیم تیم‌هایی که به دسته پایین نیز سقوط می‌کنند باز هم ورزشگاه این تیم‌ها پراز تماشاچی می‌شود چرا که هواداران این تیم‌ها می‌خواهند تیم محبوبشان همیشه وجود داشته باشد و به بقای خود در هر شرایطی ادامه دهد، در ایران نیز باید این فرهنگ نهادینه شود.

کد خبر 230967
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز