گروه سیاسی: رئیس‌جمهوری شنبه شب در دیدار هزاران نفر از علماء، روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه اصفهان با بیان اینکه برپایی عدالت سخت‌ترین مرحله در ایجاد حاکمیت اسلامی است، گفت:

عده‌ای با قطع‌شدن دست خود در عرصه‌های مختلف از دست‌اندازی و سوءاستفاده از بیت‌المال، قصد دارند با جوسازی و تبلیغات منفی دولت را مخالف بخش خصوصی معرفی کنند، اما باید بدانند بخش خصوصی همه ‌٧٠ میلیون نفر جمعیت ملت ایران است.

احمدی نژاد با تاکید بر لزوم قطع شدن دست برخی افراد از دست‌اندازی به بیت‌المال و تاثیرگذاری در کشور، تصریح کرد: خدمتگزاران مردم در دولت هرگز از حقوق ملت ایران در برابر فشارهای دشمنان عقب‌نشینی نمی‌کنند.

احمدی‌نژاد همچنین با بیان این‌که ملت ایران امروز به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای دست یافته است، گفت: دشمنان به خاطر ایستادگی ملت ایران روحیه خود را باخته‌اند و آخرین توطئه‌های آن‌ها برای مانع‌تراشی در مسیر پیشرفت ایران نیز با ایستادگی، وحدت و انسجام خنثی خواهد شد.

مدعیان حقوق بشر تجاوزکارترین انسان‌ها

رئیس‌جمهوری گفت: مدعیان حقوق بشر، خود از آدمکش‌ها حمایت می‌کنند و جزء آدمکش‌ترین آدم‌ها هستند، هر روز مردم عراق و فلسطین را به خاک و خون می‌کشند و آن‌ها را آواره می‌کنند، به حریم خانه‌های آن‌ها تجاوز می‌کنند و بعد دم از حقوق بشر می‌زنند.

محمود احمدی‌نژاد در آغاز چهارمین روز از سفر استانی خود به استان اصفهان در جمع مردم سمیرم که ایسنا خبر آنرا منتشر کرد، افزود: این کشورها که از حقوق بشر صحبت می‌کنند خود حقوق بشر را نقض می‌کنند، مردم‌شان را در بدبختی نگه می‌دارند و از متجاوزان حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: به تازگی یکی از کشورهای اروپایی نسبت به نقض حقوق بشر در ایران اعلام نگرانی کرده است. ما به آن‌ها می‌گوییم شما نگران هستید! شمایی که حقوق بشر را رعایت نمی‌کنید، شما می‌دانید حقوق بشر چیست؟ حقوق بشر را می‌فهمید؟ شما ده‌ها سال است که مردم کشور خودتان را سرکوب می‌کنید، ‌در کشورتان نماد درست می‌کنید تا به ملت خود بباورانید که پدران‌شان جنایتکار بوده‌اند. شما ده‌ها سال است که از جنایتکاران حمایت می‌کنید. شما می‌خواهید به مردم کشورتان بقبولانید که پدر و مادرشان و اجدادشان جنایتکار بوده‌اند. حال شما می‌فهمید حقوق بشر چیست که مدعی دیگر کشورها می‌شوید.

رییس‌جمهور در ادامه با اشاره به خصوصیات و توانمندی‌های شهرستان سمیرم اظهار کرد: شما می‌توانید محصولات خودتان از جمله محصول سیب‌تان را به جهانیان معرفی کنید.

وی سهم جوانان سمیرمی را از تسهیلات ارزان قیمت بیش از 80 میلیارد تومان عنوان کرد و از احداث سد و شهرک صنعتی در این شهرستان خبر داد. وی همچنین در پایان از تاسیس دانشگاه علمی کاربردی در این شهرستان،‌ ساخت 2 مجموعه ورزشی جداگانه برای دختران و پسران این شهرستان و همچنین اختصاص بودجه برای آبرسانی به این شهر خبر داد.

سرنوشت نمرود و فرعون

رئیس جمهور همچنین خطاب به قدرت‌های غربی گفت: شما بدانید اگر دعوت ملت ایران را نپذیرید سرنوشت شما همان سرنوشت نمرود و فرعون خواهد بود.

به گزارش مهر محمود احمدی نژاد با حضور در جمع مردم دهاقان، با بیان این مطلب اظهار داشت: کشورهای استکباری می‌خواهند ملت‌ها در فقر بمانند تا برای نجات خود از آنها تبعیت کنند. آنها با لشکر‌کشی به عراق، لبنان، فلسطین و ایجاد جنگ روانی به دنبال آن هستند تا زحمت‌هایی که ملت‌ها برای پیشرفت و آبادانی خود می‌کشند را از بین ببرند.

رئیس قوه مجریه یکی از مهمترین برنامه‌های دولت برای شهرستان دهاقان را ایجاد اشتغال خواند و گفت: سهم جوانان دهاقانی از تسهیلات زود بازده اشتغال بیش از 40 میلیارد تومان است که امیدوارم به سرعت و بدون پارتی‌بازی در اختیار جوانان این شهرستان قرار گیرد.

حرکت پرشتاب هسته‌ای

رئیس جمهوری در شهرضا گفت: قدرتهای زورگو قادر نیستند در مقابل حرکت پرشتاب هسته‌ای ملت ایران مانع ایجاد کنند.

به گزارش ایرنا، احمدی نژاد در چهارمین روز از بیست و نهمین سفر استانی هیات دولت در جمع مردم این شهر جنوبی استان اصفهان افزود: به‌نفع این قدرتهاست که با ملت ایران در مسیر فعالیتهای هسته‌ای صلح آمیزش همراهی کنند و خود آنها نیز بر این موضوع واقف هستند.

رئیس جمهوری همچنین در خصوص ‌اقدامات دولت برای عمران و آبادانی شهرضا، شهر شهید حاج محمد ابراهیم همت، گفت: دولت برای ایجاد اشتغال 800میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به این شهرستان اختصاص داده است.

احمدی نژاد ایجاد نواحی صنعتی برای توسعه صنعت در این شهر، تصویب ایجاد چهار منطقه نمونه گردشگری، تصمیم‌گیری برای تامین آب دشت حاصلخیز شهرضا، تامین اعتبار برای تکمیل دانشگاه پیام نور شهرضا و تاسیس یک واحد دانشگاه دولتی در این شهر و احداث دو مجموعه ورزشی برای دختران و پسران شهرضا را از دیگر برنامه‌های دولت در این شهرستان برشمرد.

رییس جمهوری همچنین با مردم شهرستان‌های مبارکه، زرین شهر، لنجان و نجف آباد دیدار کرد.

کد خبر 23062

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز