همشهری آنلاین: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مذاکراتش با رئیس جمهوردر خصوص انتصاب سخنگوی زن در وزارت خارجه گفت: به روحانی گفتم سخنگوی وزارت خارجه بیانگر سیاست خارجی یک دولت اسلامی و دینی است لذا نباید در این خصوص خلاف آیه قرآن عمل کرد.

مهر نوشت: آیت الله سید احمد علم الهدی در خصوص انتصابات اخیر دولت گفت: چون آقای روحانی مدعی هستند که فراجناحی عمل می‌کنند باید در دولت از همه جریان‌ها به خصوص جریان حزب الهی که در کشور شناخته شده هستند استفاده کند، نه اینکه همه نیروهای حزب الهی را حتی در رده‌های دوم و سوم کنار بزنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به انتخاب یک زن به عنوان سخنگوی وزارت خارجه گفت: در خصوص این موضوع با رئیس جمهور در حاشیه اجلاس خبرگان صحبت کردم.

وی گفت: در دیدارم با روحانی به آیه 18 سوره مبارکه زخرف اشاره کردم و گفتم از جناب عالی در این خصوص انتظار نداشتیم. البته باید از زنان عالمه و فاضله در دولت استفاد کرد اما سخنگوی وزارت خارجه بیانگر سیاست خارجی یک دولت اسلامی و دینی است لذا نباید در این خصوص خلاف آیه قرآن عمل کرد.

علم الهدی همچنین در خصوص فایل صوتی منتسب به هاشمی نیز گفت: هاشمی در دیدار با یکی از اعضای مجلس خبرگان اعلام کرد من چنین صحبتی نکردم و صدای من را جعل کرده‌اند.

کد خبر 230192
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز