یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۶ - ۰۷:۱۷
۰ نفر

همشهری ْآنلاین: بحران در خاورمیانه همچنان مهم‌ترین خبری است که روزنامه‌های منطقه پوشش می‌دهند؛ این بار یکشنبه 27 مه (6 خرداد).

الحیات

روزنامه عرب زبان الحیات صفحه‌یک کاملا خاورمیانه‌ای دارد. خبر های یک و دو این روزنامه به ترتیب به اتفاقات اخیر در فلسطین و لبنان اختصاص دارد و دیگر خبرهای صفحه یک این روزنامه را خبرهایی از عراق و سوریه تشکیل می‌دهند. الحیات در مورد اتفاقات اخیر فلسطین تیتر زده است که: دو فلسطینی کشته شدند و چهار اسرائیلی مجروح شدند
در مورد اتفاقات اخیر لبنان هم سخنان فواد سینیوره و سید حسن نصرالله را بازتاب داده است.

تورونتو استار

این روزنامه کانادایی تیتر یک خود را به یک موضوع شهری اختصاص داده است. تورونتو استار نوشته است که مقامات شهری تورونتو برای نوسازی منطقه ساحلی این شهر که بوفالو نام دارد به شدت مشغول کار هستند. این روزنامه میزان هزینه‌ای که شهرداری تورونتو برای نوسازی منطقه ساحلی بوفالو در نظر گرفته است را یک میلیارد دلار اعلام کرده است.

تاگس اشپیگل

تاگس اشپیگل چاپ آلمان عکس یک خود را به قهرمانی نورنبرگ در جام حذفی آلمان اختصاص داده است. این روزنامه با چاپ عکس بزرگی از خوشحالی بازیکنان و کادر فنی تیم نورنبرگ نوشته است که این اولین بار پس از 45 سال است که نورنبرگ یک بار دیگر قهرمان جام حذفی آلمان می‌شود. این چهارمین قهرمانی نورنبرگ در جام حذفی آلمان به شمار می‌رود.[بیشتر]

عرب نیوز

عرب نیوز تیتر یک خود را به زنان عربستان و فرصت‌های شغلی که برای آنان در نظر گرفته شده است اختصاص داده است. این روزنامه به نقل از یکی از مقامات دولتی سعودی نوشته است که یک سوم پست‌های دولتی این کشور باید در اختیار زنان قرار بگیرد. این روزنامه همچنین نوشته است که دولت برنامه‌هایی برای ارتقای سطج تحصیلات زنان در این کشور دارد.

کد خبر 23004

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز