گروه سیاسی: رئیس‌ جمهوری تأکید کرد ایران‌ امروز ایران‌ هسته‌‌ای است‌ و هیچکس‌ حق‌ ندارد از توقف‌ و یا کوتاه‌ آمدن‌ در این‌ زمینه‌ دم‌ زند‌.

محمود احمدی نژاد در بیست و نهمین سفر استانی خود بعداز ظهر پنج شنبه وارد استان اصفهان شد و در فرودگاه این شهر مورد استقبال مقامات و مسئولان این استان قرار گرفت.
دیدار با مردم شهرستان‌های مختلف و همچنین خانواده شهدا،ایثارگران، روحانیون و نخبگان این استان از جمله برنامه‌های رئیس جمهوری در سفر پنج روزه وی به استان اصفهان است.

جلسه استانی هیئت دولت نیز یکشنبه شب در محل استانداری اصفهان برگزار و مصوبات دولت برای پیشرفت و آبادانی استان اعلام خواهد شد.

محمود احمدی‌ نژاد در جمع مردم‌ خونگرم‌ و صمیمی فریدن‌ با تاکید بر اینکه‌ دستیابی‌ به‌ فناوری‌ صلح‌ آمیز هسته‌‌ای حق‌ ملت‌ ایران‌ است‌ افزود:‌ در عین‌ حال‌ ما بارها به‌ طرف‌‌های‌ مقابل‌ خود گفته‌ ایم‌ اگر حرف‌ و سئوالی‌ دارند و می‌خواهند بر اساس‌ قانون‌ و عدالت‌ گفتگو کنند ما اهل‌ گفتگو هستیم‌.

به‌ گزارش‌ واحد مرکزی خبر، رئیس‌ جمهوری دوران‌ زورگویی‌ و خودخواهی‌ قدرتهای‌ باطل‌ را پایان‌ یافته‌ خواند و تصریح‌ کرد‌ اینکه‌ بعضی‌ قدرتها تعیین‌ می‌کردند فلان‌ دولت‌ باید چنین‌ و چنان‌ کند تمام‌ شد و امروز ملتها بیدار شده‌اند‌.

اراده واحد ملت ایران

رئیس جمهور در ادامه دیدارهای مردمی خود بعد از ظهر جمعه وارد شهرچلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری شد.

به گزارش مهر، احمدی نژاد در جمع مردم این شهرستان که در سفر چهارمحال و بختیاری به دلیل بدی آب و هوا دیدار با آنان میسر نشده بود، با اشاره به دلاوری‌ها و رشادت‌های مردم کوهرنگ و بیان این که ظلم و تبعیض از جانب کسانی است که چشم و گوش خود را بر حقیقت بسته‌اند و از هوای نفس خود تبعیت می‌کنند، گفت: خداوند انسان‌ها را خلق کرد که همه به سعادت برسند نه این که عده‌ای در رفاه باشند و عده‌ای دیگر در فقر و ظلم.

محمود احمدی‌نژاد همچنین ظهر روز جمعه در ادامه‌ دومین روز سفر استانی خود به اصفهان در جمع مردم فریدون‌شهر هم گفت: امروز شاهد جریان مبارزه‌ حق و باطل در مقابل چشم‌هایمان هستیم.

رئیس‌جمهوری با بیان این که ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌ها و پررویی‌های قدرت‌های زورگو ایستاده است، گفت: این ملت در رسیدن به حق خود، حتی یک قدم عقب‌نشینی نمی‌کند. 

رئیس جمهوری در ادامه دیدارهای مردمی دومین روز سفر به استان اصفهان عصر روز جمعه وارد شهرستان چادگان شد و در اجتماع مردم این شهرستان سخنرانی کرد.

کد خبر 22898

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز