همشهری آنلاین: شوالیه آواز ایران معتقد است که علی مرادخانی بهترین گزینه برای سمت معاونت هنری وزارت ارشاد در جهت پیگیری مطالبات هنرمندان است.

شهرام ناظری در گفتگو با مهر درباره انتخاب علی مرادخانی به عنوان معاون هنری جدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر بگوییم علی مرادخانی بهترین گزینه انتخابی آقای جنتی برای احراز پست معاونت هنری بوده گفتن این حرف از نظر من تکراری است و تعداد زیادی از اهالی موسیقی این را می‌دانند.

وی ادامه داد: حضور علی مرادخانی در کسوت مدیریت مرکز موسیقی وزارت ارشاد بین سال‌های 69 تا 83 نشان داده که وی یکی معدود مدیرانی بوده که همواره همراهی خوبی با هنرمندان داشته است. حتی بعد از اینکه از این سمت کناره گیری کرد نیز همراهی و رفت و آمد با هنرمندان را رها نکرد و رابطه تنگانگی با اهالی فرهنگ و هنر داشتند.

شوالیه آواز ایران خاطرنشان کرد: فکر می کنم خبر انتصاب علی مرادخانی به عنوان معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از بهترین خبرهای حوزه موسیقی طی سالهای اخیر بوده است که اهالی هنر از آقای جنتی هدیه گرفتند. به اعتقاد من فردی در حوزه فرهنگ و هنر وجود ندارد که از حضور وی در این کسوت خوشحال نباشد و من امیدوارم حضور مرادخانی مقدمه اتفاقات بهتری در عرصه فرهنگ به ویژه موسیقی باشد.

این خواننده پیشگام موسیقی ایرانی در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره مطالبات هنرمندان از معاون هنری جدید وزیر ارشاد تصریح کرد: این بار استثنا نمی خواهم درباره مطالبات هنرمندان موسیقی از مدیران جدید حرفی بزنم چراکه شخص آقای مرادخانی بهتر از همه هنرمندان می داند که مشکلات هنرمندان در حوزه موسیقی چیست. پس دیگر نیازی نیست که بخواهم در این مجال از مطالبات اهالی موسیقی سخنی بگویم.

کد خبر 228654
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز