همشهری آنلاین: بوی بهشت عنوان مسابقه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با موضوع بزرگ بانوی عالم حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون، این مسابقه از نخستین روز خرداد در بخش مسابقه پایگاه اینترنتی کانون به نشانی www.kanoonparvaresh.com آغاز شده است و تا روز 14 تیر امسال هم‌زمان با سالروز ولادت خجسته آن بانوی گرامی، امکان مشارکت کاربران اینترنتی را فراهم می‌کند.

کاربران پایگاه اینترنتی کانون با شرکت در مسابقه بوی بهشت به 14 سؤال این رقابت که به صورت چهار گزینه‌ای طرح شده است در مدت 30 دقیقه پاسخ می‌گویند و پس از مهلت تعیین شده به تعدادی از برگزیدگان آن جوایزی اهدا خواهد شد.

مسابقه بوی بهشت به صورت عمده موضوع‌هایی همچون نام‌ها و القاب مبارک آن حضرت، جایگاه و شأن رفیع ایشان در قرآن مجید و کلام پیامبر و ائمه اطهار(علیهم‌السلام)، زندگی و سیره آن بزرگوار را مورد توجه قرار داده است.

سؤال‌های این مسابقه نیز از روی کتابی به نام چهارده معصوم نوشته آیت‌ا... حسین مظاهری از کتاب‌های منتشر شده کانون در سال‌های گذشته طرح شده است.

در حاضر نیز بخش مسابقه پایگاه اینترنتی کانون امکان شرکت کردن کودکان و نوجوانان در دو مسابقه دیگر را با عنوان «نقش مرکب» به مناسبت پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت افست و «خداوندگار کوچک» به مناسبت هفتصدمین سال تولد مولانا جلال‌الدین محمد بلخی فراهم می‌کند.

کد خبر 22849

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز