چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: حکم قصاص مرد جنایتکار که به خاطر ۷ گرم طلا مرتکب قتل دختر ۶ ساله شده بود، درمحل جنایت اجرا شد.

قاتل و قربانی

به گزارش مهر، زهرا شش ساله 21 دی پارسال هنگامی که برای خرید، خانه‌اش را در محله «آنا خاتون» ترک کرد، راه خانه را گم کرد و عامل جنایت به بهانه نشان دادن خانه وی، او را به خانه خود برد و بعد از سرقت النگو و گوشواره این دختربچه که جمعاً حدود 7گرم وزن داشت، او را کشت.

قاتل به نام " د - الف" دختربچه را با شال گردنش خفه کرده و در داخل گونی گذاشته و در خانه‌ نگهداری می‌کرد.

مرد جنایتکار به دلیل تعطیلی آخر ماه صفر و نبود همسرش در خانه که به دلیل بارداری به خانه پدرش در تبریز رفته بود، جنازه این دختر را در خانه نگه می‌کرد اما پس از اینکه همسر قاتل از وی می‌خواهد به تبریز آمده و وی را از خانه پدرش بازگرداند، جنازه دختربچه شش ساله را که در گونی نگه داشته بوده از خانه خارج کرده و در اطراف محله"آناخاتون"رها می‌کند.

در این مدت پدر و مادر این دختربچه اطلاعیه‌هایی برای پیدا شدن کودکشان در اماکن عمومی منطقه نصب کرده بودند که قاتل با شماره تلفنی که در این اطلاعیه اعلام شده بود تماس گرفته و به مادر این دختربچه محل جنازه را اعلام می‌کند.

جنازه این دختربچه بیست و پنجم دی در منطقه"آناخاتون"تبریز کشف شد و در عرض 24 ساعت این قاتل دستگیر می‌شود.به دنبال محاکمه و تایید حکم قصاص، او دقایقی قبل درمحل جنایت به دار مجازات آویخته شد.

کد خبر 228047
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز