چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۳
۰ نفر

گروه حوادث: جسد نوجوان 12 ساله‌ای که به داخل کانال آبی در فردیس افتاده بود، 24 ساعت بعد در اطراف رباط‌کریم کشف شد.

همبازی های این نوجوان ادعا می‌کنند هنگامی که او می‌خواسته از روی کانال بپرد به داخل آن سقوط کرده است، اما بازپرس جنایی تحقیق درباره اینکه چرا آنها ماجرای سقوط را به خانواده‌ نوجوان اطلاع نداده‌اند،  تحت بررسی قرار داده است.

صبح روز دوشنبه گذشته محمد دانش آموز 12ساله  بعد از پایان امتحان به خانه بازگشت، اما ساعتی از حضورش در خانه نگذشته بود که وی  از خانه خارج شد و برای بازی با 3 دوستش به کوچه رفت.

چند ساعت بعد در حالی که هوا تاریک شده بود مادر محمد از اینکه پسرش هنوز به خانه برنگشته نگران شد، بنابراین به سراغ دوستان فرزندش رفت، اما هر 3 دوست او به خواب رفته بودند.

 ساعتی بعد پدر محمد از سر کار به خانه بازگشت. این مرد پس از آنکه از ماجرای ناپدیدشدن پسرش باخبر شد، تمام  مکان‌هایی را که احتمال می‌داد فرزندش به آنجا رفته باشد به دنبال وی گشت تا اینکه ساعت 12 شب یکی از دوستان محمد مدعی شد او را به همراه 3  نفر از دوستانش در حال بازی درا طراف کانال آب دیده است.

پس از اظهارات این نوجوان، والدین محمد ماجرا را به پلیس 110 اطلاع دادند و دقایقی بعد ماموران پلیس و امداد آتش‌نشانی با حضور در کنار کانال آب جستجوی خود را برای پیدا کردن کودک 12 ساله آغاز کردند.

اما 24 ساعت بعد ماموران پلیس رباط کریم جسد این نوجوان را در رودخانه پیدا کردند . صبح دیروز حسینی- بازپرس ویژه قتل کرج- به بازجویی از 3 دوست محمد که همراه او به کنار کانال آب رفته بودند پرداخت.

بازپرس پرونده روز گذشته  در این باره گفت: ممکن است این نوجوان در اثر شوخی‌ دوستانه به داخل کانال آب افتاده و غرق شده باشد، اما در بازجویی‌ از این 3 نوجوان، آنها مدعی هستند محمد زمانی که قصد پریدن از روی کانال را داشته به داخل آب افتاده است.

حسینی ادامه داد: تحقیق بر روی اینکه چرا دوستان محمد، سقوط وی را به داخل کانال آب به خانواده‌‌اش اطلاع نداده‌اند، ادامه دارد.

کد خبر 22795

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز