شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: دومین فیلم در هفته "پنج دهه با مسعود کیمیایی"، یکشنبه ۲۷ مرداد ساعت ۱۶:۳۰ فیلم گوزنها محصول سال ۱۳۵۳ به مدت ۱۱۵ دقیقه در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید و بعد از نمایش فیلم، جلسه نقد و بررسی این فیلم با حضور جواد طوسی برگزار می‌شود.

فیلم ایرانی

به گزارش همشهری آنلاین، گوزنها یکی از عمیق ترین و در عین حال جنجال برانگیز ترین فیلمهای مسعود کیمیایی است که با هنرمندی بهروز وثوقی، فرامرز قریبیان، عنایت بخشی، پرویز فنی زاده، پروین سلیمانی، سعید پیردوست و ...، به یکی ازماندگار ترین آثار سینمای ایران تبدیل شد.

ضمنا پوستر این فیلم توسط زنده یاد مرتضی ممیز طراحی شده بود.

این فیلم در مورد مردی به نام قدرت است که بعد از یک سرقت مسلحانه تحت تعقیب قرار می‌گیرد و خودش را به دوستش سید رسول می‌رساند.

سید مردی معتاد وزبون است که با کمک معنوی قدرت به خودش می‌آید و هرویین فروشی را که او را به اعتیاد کشاند از پا در می‌آورد.

پلیس رد قدرت را در خانه سیدرسول می‌یابد و هر دو به دست پلیس کشته می‌شوند و ... .

علاقه مندان برای استفاده از برنامه های نمایش فیلم مسعود کیمیایی و حضور در جلسه نقد و بررسی فیلم می‌توانند به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی جنب پارک لاله مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 روابط عمومی تماس بگیرند.

کد خبر 227309
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز