گروه حوادث: به‌رغم تلاش پزشکان بیمارستان لوئیزیانا، دومین مجروح حادثه گروگانگیری خونین در بانک جانش را از دست داد و پرونده این حادثه با مرگ ۳نفر بسته شد.

حوادث خارجی

ظهر چهارشنبه گذشته به وقت محلی، جوان 20ساله‌ای به نام عبدو احمد درحالی‌که مسلح به سلاح خودکار بود، وارد بانکی دولتی در روستایی در ایالت لوئیزیانا شد و 3نفر از کارمندان آنجا را گروگان گرفت. به‌دنبال این ماجرا، تیم‌های عملیات پلیس بانک را محاصره کردند و به مذاکره با مرد مسلح پرداختند و او ساعاتی بعد یکی از گروگان‌هایش را رها کرد.

درحالی‌که چندین ساعت از شروع گروگانگیری گذشته بود، سرانجام وقتی مأموران صدای شلیک چند گلوله را از داخل بانک شنیدند، عملیات ضربتی خود را شروع کردند و با هدف گرفتن مرد مسلح، وی را از پای درآوردند. سرهنگ مایکل ادمونسون، از مقامات پلیس لوئیزیانا به خبرنگاران گفت: با مرگ جوان 20ساله، 2گروگان او که هدف گلوله‌های مرد مسلح قرار گرفتند به بیمارستان انتقال یافتند اما دقایقی بعد خبر رسید که یکی از گروگان‌ها به نام لادن مک دانیل جانش را از دست داده است.

با مرگ این گروگان، تلاش پزشکان بیمارستان برای نجات جان مجروح دیگر ادامه یافت اما او که جای واربینگتون نام داشت، روز پنجشنبه روی تخت بیمارستان جان باخت. با مرگ هر دو گروگان حادثه، این پرونده در حالی بسته شد که به اعتقاد پلیس لوئیزیانا، عامل گروگانگیری مردی روانی بود. سرهنگ ادمونسون گفت: زمانی که تیم مذاکره سرگرم گفت‌وگو با مرد مسلح بود، وی از دستگاهی حرف می‌زد که در سرش بود و می‌گفت که این دستگاه باعث شده که صداهای عجیب و غریبی بشنود و تنها خواسته‌اش برداشتن این دستگاه از سرش است. به گفته وی، عبدو احمد یک بیمار اسکیزوفرنی بود که به همراه خانواده‌اش در منطقه‌ای در شمال‌شرقی لوئیزیانا زندگی می‌کرد.

کد خبر 227210
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز