مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: با معرفی برگزیدگان مرحله نخست مسابقه «دانشجو معمار بر‌تر»، هیأت داوران نهایی این مسابقه که متشکل از اساتید معماری و نماینده سازمان نظام مهندسی ساختمان است، مشخص شدند.

پوستر معماری

به گزارش به ایسنا، نخستین مسابقه «دانشجو معمار بر‌تر» با موضوع «طراحی برای ساماندهی بام‌ها» با هدف ایجاد انگیزه، برانگیختن خلاقیت و استعدادهای نهفته دانشجویان معماری امکانی را فراهم آورد تا دانشجویان علاقه‌مند فرصتی برای حضور و ارائه کار یابند.

این مسابقه با ایجاد یک بستر مناسب فضایی را ایجاد کرد تا گامی مهم در جهت زیباسازی نماهای پنجم شهری برداشته شود و به این مهم در معماری توجهی صورت گیرد.

در مرحله نخست این مسابقه بیش از ۶۰۰نفر دانشجو از سراسر ایران با ارسال طرح، متقاضی شرکت در این مسابقه شدند.

هیأت داوران این مسابقه نیز که متشکل از دکتر کامران افشار نادری، دکتر علیرضا تغابنی، مهندس رضا نجفیان و مهندس فرهاد مقدم راد نماینده سازمان نظام مهندسی ساختمان است از بین آثار متقاضی ۸۰ اثر را برای شرکت در مرحله دوم این مسابقه انتخاب کردند.

اسامی برگزیدگان نخست این مسابقه در نشانی اینترنتی مرکز معماری ایران www. iacenter. ir درج شد و برگزیدگان هم اکنون در حال طراحی پلان‌های نهایی خود برای شرکت در مرحله دوم و نهایی مسابقه هستند.

آخرین مهلت ارسال آثار توسط برگزیدگان مرحله نخست تا ۱۵ شهریور ماه سال جاری است.

طبق اعلام مسئولان برگزاری نخستین مسابقه «دانشجو معمار بر‌تر» پس از پایان مهلت ارسال آثار، پلان نهایی آثار بار دیگر مورد بررسی هیات داوران این مسابقه قرار می‌گیرد و هیات داوران در سه بخش مختلف سه اثر را به عنوان برگزیده اعلام می‌کند.

اسامی برگزیدگان نهایی نخستین مسابقه «دانشجومعمار بر‌تر» مهر ماه سال جاری اعلام و نمایشگاهی با حضور آثار برگزیده توسط مرکز معماری ایران برپا می‌شود.

کد خبر 226682
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز