گروه حوادث: راننده وانت وقتی برای جلوگیری از تصادف با حیوان وحشی تغییر مسیر داد، کنترل ماشین از دستش خارج شد و با سقوط خودرو به کانال آب حادثه مرگباری رقم خورد.

حادثه

در این حادثه 9زن و دختر به همراه 3مرد جانشان را از دست دادند. این حادثه حدود ساعت 23شنبه رخ داد. خودروی وانت‌پیکان حامل 13عضو 3خانواده بود که برای شرکت در مراسم عروسی از روستای سنجر در اطراف دزفول راهی شهرستان اندیمشک شده بودند. تنها بازمانده این حادثه که دختری 16ساله است، در تشریح ماجرا گفت:

جاده تاریک بود و عده‌ای در عقب وانت در خواب بودیم که ناگهان یک حیوان که نفهمیدم چه بود، مقابل ماشین ظاهر شد. راننده تغییر مسیر داد تا با حیوان برخورد نکند اما کنترل ماشین از دستش خارج شد و ماشین توی شانه خاکی جاده افتاد و لحظاتی بعد به داخل کانال آب سقوط کرد. من که شنا بلد بودم، خودم را به لبه کانال رساندم و نجات یافتم اما بقیه در داخل آب غرق شدند و سرنشینان خودروهای عبوری که برای کمک به آنجا آمده بودند، نتوانستند کسی را نجات دهند. در این حادثه پدر و مادرم به همراه 2 خواهر و برادرم و بقیه اقواممان که داخل ماشین بودند، جانشان را از دست دادند.

براساس این گزارش، 9نفر از جان باختگان زن و دختر بودند و تنها 3نفر از آنها مرد بودند که همگی به‌خاطر آشنا نبودن با فن شنا، جانشان را از دست دادند. عبدالرضا احسانی‌نیا، فرماندار دزفول گفت: بررسی‌های اولیه نشان‌ می‌دهد بی‌احتیاطی راننده و سرعت غیرمجاز علت اصلی این حادثه بوده و سرنشینان خودرو که اکثرا زن و کودک بودند بر اثر خفگی جان خود را از دست داده‌اند. وی خاطرنشان کرد:

تمام نیرو‌های آتش‌نشانی و امدادی در محل مستقر شده و در تلاشند تا اجساد قربانیان را از آب بیرون بیاورند. در همین حال علی عسگر ظاهری، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان به باشگاه خبرنگاران گفت: کانالی که در نزدیکی روستای سنجر واقع است، 12متر عرض و 6متر عمق دارد که پس از حادثه 3 تیم در قالب 20امداد‌گر به محل حادثه اعزام شدند و توانستند تا بعد از ظهر یکشنبه، اجساد 7نفر را از اعماق آب بیرون بکشند. تلاش برای خارج کردن اجساد بقیه قربانیان ادامه دارد.

کد خبر 226569
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز