همشهری آنلاین: پلیس راه با صدور اطلاعیه‌ای محدودیت‌های تردد در تعطیلات عید فطر را اعلام کرد.

در اعلاعیه پلیس راه آمده است: تردد موتور سیکلت از ساعت 6 روز چهار شنبه تا ساعت 24 روز شنبه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج- چالوس

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 24 روز پنجشنبه تا 14 ظهر روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 تا 14 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آبادبصورت یکطرفه خواهد بود،

در صورتیکه روز پنجشنبه به عنوان روز عید سعید فطر اعلام شود محدودیت یکطرفه محور چالوس از ساعت 24 روز چهارشنبه تا 14 روز پنجشنبه اعمال می شود. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت12روز شنبه تا2 بامداد روز یکشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه ساعت15روز شنبه تا 02 بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه است.

تردد کامیون‌ها و کامیونت‌های محلی دارای مجوز تردد در محورچالوس از ساعت 14روز چهارشنبه تا ساعت2 بامداد روزیکشنبه از محور چالوس ممنوع است.

محور هراز

تردد تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد کامیونها و کامیونتها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه ،پنجشنبه،جمعه وشنبه از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روزشنبه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 از آب اسک تا رودهن(محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور دماوند

تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه ،پنجشنبه،جمعه وشنبه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محور زاهدان - زابل

تردد تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 اتا 20 روزهای پنجشنبه و جمعه از محور زاهدان- زابل و بالعکس ممنوع خواهد بود.

محور قزوین - رشت

تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای جمعه وشنبه در محور قدیم قزوین- رشت ممنوع است و تردد این قبیل وسایل نقلیه درآزاد راه قزوین- رشت نیزکماکان ممنوع خواهد بود.

محور آستارا - اردبیل

تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 تا 23 روز شنبه از آستارا به اردبیل و بلعکس ممنوع است.

تبصره1: در صورتیکه روز پنجشنبه به عنوان روز عید سعید فطر اعلام شودو روز شنبه غیرتعطیل باشدتمامی محدودیت ها وممنوعیت های ترافیکی روز شنبه در روز جمعه اجرا می شود.

چنانچه تعطیلی روز شنبه به قوت خود باقی باشد محدودیتها و ممنوعیتهای تعیین شده در همین روز اجرا می شود.

تبصره 2: در محور فیروزکوه در صورت بروز ترافیک سنگین، به منظور روانی ترافیک پاسگاههای پلیس راه مسیر با هماهنگی پلیس راه راهور ناجا از تردد تمامی کامیونها به جزء حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی جلوگیری می شود.

کد خبر 226237
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز