همشهری آنلاین: مشاور و دستیار ویژه فرمانده معظم کل قوا در رشت گفت: انگلیسی‌ها با ایجاد رژیم اسرائیل، منابع اقتصادی منطقه را غارت می‌کنند و اسرائیل سرزمینی شکننده است.

یحیی رحیم صفوی

به گزارش تسنیم، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی امروز در جمع نمازگزاران مردم رشت در مصلی این شهر حضور مردم گیلان همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس را چشمگیر دانست و آن را حماسه‌ای دیگر خواند.

وی با اشاره به اینکه حامل سلام رهبری به مردم گیلان هستم، گفت: مردم شریف و شهیدپرور گیلان با حضور پرشور خود در راهپیمایی امروز روز قدس بار دیگر حماسه ‌ای بزرگ مانند انتخابات آفریدند.

مشاور و دستیار ویژه مقام معظم رهبری، وجود 8 هزار شهید گیلان را از افتخارات این استان دانست و افزود: راهپیمایی روز قدس صهیونیستی و حامیان او را ناامید کرده است.

وی فلسطین را سرزمین کوچکی با 27 هزار کیلومتر مربع ذکر نمود و افزود: فلسطین سه قسمت عمده دارد که شامل مناطق کوهستانی، میانی و یا دشت و بیایان خشک و بی آب و علف است.

رحیم صفوی، درباره چالش‌های رژیم صهیونیستی بیان کرد: حوادث موجود در سرزمین فلسطین با سیاست‌های توسعه طلبی ارضی اسرائیل این رژیم جعلی را در میان کشورهای مسلمان و افکار جهانی نامناسب نشان داده است.

وی اسرائیل را سرزمینی شکننده نامید و گفت: محدوده این منطقه به دلیل اینکه از مرزهای سیاسی محروم است، شکننده است.

مشاور و دستیار ویژه مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: اسرائیل در ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و قومیتی دچار چالش است.

وی، عناصر متاثر از صهیونیستی را چالش دیگر اسرائیل بیان کرد و گفت: صهیونیست یک جامعه نیست بلکه وصله ناجوری است که با امواجی مانند عراق گره خورده و در جهان اسلامی و خاورمیانه توسط انگلیسی‌ها ایجاد شده است.

رحیم صفوی افزود: انگلیسی‌ها این غده سرطانی را ایجاد کردند تا منابع اقتصادی منطقه را غارت کنند.

وی با اشاره به آمریکا‌یی ها محوریت و تبیین سیاسی منطقه اسرائیل هستند، خاطرنشان کرد: آنها می خواهند از بیداری اسلامی مردم‌های منطقه جلوگیری کنند.

مشاور و دستیار ویژه مقام معظم رهبری، مقاومت و مبارزه را تنها راه بیرون راندن اسرائیل از فلسطین عنوان کرد.

کد خبر 225541
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز