همشهری آنلاین: رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ایران امروز پرشورتر و مؤمن‌تر از هر سال و به عنوان پرچمدار برقراری عدالت در جهان در این مراسم شرکت می‌کنند، گفت: روز قدس، روزی است که جبهه شیطان انشاءالله منزوی خواهد شد و همه خوبی‌ها در عالم مستقر می‌شود.

به گزارش مهر، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان در حاشیه راهپیمایی روز قدس و در جمع خبرنگاران، روز قدس را از جمله روزهای بزرگ اسلام خواند و گفت: روز قدس روزی مهم در متن زندگی بشریت است روزی که جبهه شیطان انشاءالله منزوی خواهد شد و همه خوبی‌ها در عالم مستقر می‌شود.

وی افزود: روز قدس، یک نماد است، روز قدس، نماد زنده بودن بشریت و نماد تلاش خستگی‌ناپذیر بندگان صالح برای استقرار عدالت در جهان است.

رئیس جمهور با بیان اینکه خدا را سپاسگزارم که در سی و چهارمین سالگرد روز جهانی قدس که ابتکار الهی امام راحل (ره)‌ است، حضور پیدا کردم، گفت: مردم ایران امروز پرشورتر و مؤمن‌تر از هر سال و به عنوان پرچمدار برقراری عدالت در جهان در این مراسم شرکت می‌کنند.

همچنین احمدی نژاد در پاسخ به سؤالی درباره احساس خود از حضور در جمع راهپیمایان روز قدس، اظهار داشت: من در هر کجا که باشم مخلص و خدمتگزار مردم خواهم بود.

کد خبر 225517
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز