همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همانطور که از حمله به لبنان، نیروی حزب‌الله و از حمله به فلسطین نیروی حماس و جهاد تشکیل شد، امروز نیز از معرکه‌ای که در مصر به راه افتاده است، گروه‌ها و نیروی مقامتی ایجاد می‌شود که دودمان اسرائیل را بر باد خواهد داد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در سیزدهمین همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد حامیان ملت مظلوم فلسطین که در سالن همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار شد، گفت: ورزشکاران جوانمرد، پیشکسوتانی چون شهید حسن غازی را دارند که در هنگام آزمایش ثابت کردند جوهره جوانمردی در ورزش در آنها وجود دارد.

نقدی با بیان اینکه میدان های آزمایش الهی همچون دفاع مقدس هر روز برای نمایش جوهره انسان مهیا نیست، اظهار داشت: میدان‌های ورزشی از عرصه‌هایی است که جوانها با تلاش و پشتکار در آن، ارزش‌های خود را به نمایش می‌گذارند و اوج آن هنگامی است که جوان قهرمان به خاطر ارزش فتوت، جوانمردی، دفاع از مظلوم و ایستادگی مقابل ظالم از مدال و قهرمانی که برایش زحمت کشیده می گذرد.

وی افزایش هر ساله این ورزشکاران جوانمرد در کشور را یادآور شد و افزود: جوانان ورزشکار ایرانی ثابت کردند که ایران فقط یک پوریای ولی ندارد که به خاطر یک ارزش اخلاقی بالاتر، از مدال و قهرمانی می‌گذرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطرنشان کرد: این ارزش در وجود ورزشکاران است که داوطلبانه در مقابل ظلم رژیم صهیونیستی می‌ایستند و حتی آرزو می کنند که در این صحنه ها به جای مدال، با در دست گرفتن اسلحه، جان خود را برای دفاع از فلسطین بدهند.

وی رژیم صهیونیستی را قاتل همه انسانیت عنوان و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی نه فقط در قتل و جنایت و کشتار مظلومان و مسلمانان دست دارد بلکه امروز توطئه هایی که در کشور های اسلامی صورت می پذیرد از سوی رژیم صهیونیستی رهبری می‌شود که حزب‌الله و حماس قهرمان در مقابل آن سد محکمی ایجاد کرده‌اند و اکنون انقلاب مردم مصر نیز این محاصره را تکمیل می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، جنگ افروزی بین مسلمانان را توطئه صهیونیستها دانست و بیان کرد: امروز بمب گذاری و کشتار در عراق، شهادت شیعیان در مصر، تحمیل جنگ داخلی و نمایش اوج شقاوت و جنایت در سوریه با رهبری وهابیت، سلفیت تکفیری و بهائیت انجام می شود که منشاء همه اینها در حیفا و تل آویو است پس رژیم صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی باید محو شود.

وی آرامش منطقه را در گرو نابودی رژیم صهیونیستی دانست و خطاب به صهیونیستها گفت: همانطور که از حمله به لبنان نیروی حزب الله و از حمله به فلسطین نیروی حماس تشکیل شد، امروز نیز از معرکه‌ای که در مصر به راه افتاده است، گروه‌ها و نیروی مقاومتی ایجاد می‌شود که دودمان اسرائیل را بر باد خواهد داد.

نقدی اراده امت اسلام را بر نابودی اسرائیل عنوان کرد و افزود: صهیونیست ها بدانند همانطور که رژیم آپارتاید و نژادپرست آفریقای جنوبی که امروز هیچکس حتی نام آن را نمی شناسد به تاریخ پیوسته است، رژیم صهیونیستی نیز به تاریخ خواهد پیوست و مسلمانان با ترویج مرام امیرالمومنین علی علیه السلام در ورزش و فریاد ظلم و جنایت اسرائیل در میادین ورزشی، رژیم منحوس صهیونیستی را از میان بر خواهند داشت.

وی ضمن تشکر از ایستادگی و تلاش و کسب نتایج درخشان تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های جهانی، تصریح کرد: امروز که ایران در علم و فناوری جایگاه های برتر دنیا را کسب کرده است امیدواریم با سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام شده است، در ورزش نیز در جهان به اوج برسد.

در این مراسم از چند ورزشکار لبنانی که حاضر به رویارویی با نمایندگان رژیم اسرائیل در میادین ورزشی نشده‌اند تقدیر به عمل آمد و همچنین از سیزده نفر از ورزشکاران و داوران ایرانی که در طول یک سال گذشته از رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی و داوری مسابقات ورزشکاران اسرائیلی امتناع کردند نیز با اهدای تندیس جشنواره و جوایز ویژه تقدیر شد.

در این مراسم همچنین از سوی جمعیت پیگیری عدم سازش با اسرائیل از مسیحیان لبنان، نشان و لوح تقدیری به سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین اهدا شد.

کد خبر 225133
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز