همشهری آنلاین: دبیر همایش علمی «تحولات سبک زندگی در ایران» از تمدید مهلت زمان ارسال چکیده مقاله به این همایش تا نیمه مرداد ماه خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، علی اصغر محکی، مدیرکل اداره مطالعات اجتماعی فرهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: کسانی که چکیده مقاله آنها توسط کمیته علمی همایش پذیرفته شده است تا آخر مرداد ماه 92 برای ارسال اصل مقاله فرصت دارند.

محکی افزود: همایش تحولات سبک زندگی در ایران با هدف مرور معرفی، نقد و پژوهش در مورد سبک زندگی، بررسی و توصیف و ارزیابی فعالیت‌های انجام شده در این زمینه برای اصلاح سبک زندگی، شناسایی سبک زندگی ایرانی اسلامی، ارائه مدل بومی برای سبک زندگی ایرانی، ایجاد زمینه برای فرایندهای سبک زندگی ایرانی و ارائه راهبردها برای سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و اجرا برگزار می‌شود.

وی افزود: محورهای برگزاری همایش تحولات سبک زندگی در ایران شامل مباحث نظری و مفهومی در سبک زندگی، الگوهای اسلامی - ایرانی سبک زندگی، سبک زندگی و اخلاق شهروندی، سبک زندگی و مسائل خانواده، سبک زندگی و اوقات فراغت، سبک زندگی و مدگرایی، مصرف، رسانه و سبک زندگی، سبک زندگی و توسعه و سبک زندگی و سیاست جنسیتی در ایران است.

محکی افزود: برگزاری همایشی با این عنوان علاوه بر بروز بودن مطالعات شهری توجه و اهتمام ویژه مدیریت شهری کلانشهر تهران به تولید ادبیات نظری در حوزه‌های مرتبط را نشان ‌می‌دهد.

بر طبق این گزارش، پژوهشگران و علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت همایش به نشانی www.lifestyle-conf.ir مراجعه کنند.

کد خبر 224988
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز