همشهری آنلاین: محمدرضا صادق از اعضای اصلی حلقه یاران رئیس‌جمهور منتخب، اخبار منتشره درباره نهایی شدن فهرست کابینه یازدهم و اسامی مطرح شده به عنوان وزرای دولت آینده را نادرست خواند.

فارس نوشت: محمدرضا صادق نماینده ویژه روحانی در ستاد نظارت بر انتخابات کشور که اکنون نیز از اعضای اصلی دفتر رئیس‌جمهور منتخب به شمار می‌آید، اخبار منتشر شده درباره کابینه روحانی را نادرست و گمانه‌زنی خواند.

این چهره نزدیک به حجت‌الاسلام روحانی گفت: نه من و نه هیچ فرد دیگری به عنوان سخنگوی آقای روحانی انتخاب نشده‌ایم و مطالبی که روزنامه‌ها در قالب خبرهای رسمی منتشر می‌کنند نظرات و برداشت شخصی افراد است که اطلاعات پراکنده‌ای دارند.

وی افزود:‌ تا حدی که ما خبر داریم آقای روحانی همچنان با جدیت کامل مشغول بررسی و مطالعه درباره کابینه است تا همکارانش را بر اساس معیارهایی که اعلام کرده و شاخص‌های مدنظرش همچون شایسته سالاری انتخاب کند و کسی از انتخاب ایشان اطلاع ندارد.

صادق ادامه داد: طبق قانون، هنوز زمان برای معرفی کابینه وجود دارد اما احتمال می‌رود آقای روحانی زودتر از مهلت قانونی نظرش را در این باره به مجلس اعلام کند تا بقیه مسیر پیموده شود.

این عضو دفتر رئیس‌جمهور منتخب از جریانات و افرادی که دیدگاه‌ها و نظراتی درباره از دولت آینده و مسائل مربوط به کابینه دارند، درخواست کرد که جوانب را رعایت کرده و مطالبی را مطرح نکنند که افکار عمومی را دچار تشویش می‌کند.

صادق برای نمونه به نامه‌ای اشاره کرد که در روزهای اخیر تحت عنوان «بیان دغدغه‌ها، ‌انتظارات اعضای هیئت علمی، دانشگا‌‌ه‌ها از رئیس‌مهور منتخب» منتشر شد و اعلام کرد چنین نامه‌ای به دفتر آقای روحانی ارسال نشده و برخی افراد که به عنوان امضا کننده آن معرفی شده‌اند در تماس تلفنی چنین موضوعی را تائید نکرد.

وی متذکر شد: چنین موضوعاتی به پیشبرد امور کمک نمی‌کند و باید اجازه داد رئیس‌جمهور منتخب ملت در فضایی آرام و مسیر امیدبخشی که ایجاد شده، اموری که بر عهده دارد پیگیری کند.

این چهره نزدیک به حجت‌الاسلام روحانی در پایان با بیان اینکه مطالب فوق نظر شخصی او است،‌خاطرنشان کرد: آنچه مدنظر آقای روحانی باشد خودش اعلام می‌کند و یا در صورت ضرورت سخنگویی را انتخاب و معرفی خواهد کرد تا مطالب به طور رسمی به اطلاع افکار عمومی برسد.

کد خبر 224648
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز