همشهری آنلاین: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: از فروردین سال ۹۱ تا پایان فروردین سال جاری بیش از ۴ میلیون و ۸۶۰ هزار نفر از مردم کشور توفیق بهره‌مندی از کربلاهای ایران را کسب کردند.

علی فضلی

تسنیم نوشت: سردار علی فضلی عصر دیروز در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور دریایی در استان بوشهر اظهار کرد: اردوهای راهیان نور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و به ویژه اردوهای راهیان نور دریایی دارای کیفیت بسیار زیادی هستند.

وی افزود: افزایش سطح کیفی اردوها از مهم‌ترین اولویت‌ها و برنامه‌های این اردوها است که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور تاثیر بسیار زیادی بر جوانان بسیجی دارد و در چند سال گذشته تمام جوانان و نوجوانان از این اردوها بهره‌مند شده‌اند و تربیت و پرورش روحی این عزیزان از آثار مهم اردوها بوده است.

فضلی تصریح کرد: اردوهای راهیان نور به یک بلوغ رسیده که هر سال توسعه کمی و کیفی آن را شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: مشتاقان اردوهای راهیان نور هر سال بیشتر می‌شوند و برای گسترش اردوهای راهیان نور دریایی باید زیرساخت‌ها را فراهم کنیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین از حضور 4.8 میلیون نفر در اردوهای راهیان نور کشور خبر داد و گفت: از فروردین سال 91 تا پایان فروردین سال جاری بیش از 4 میلیون و 860 هزار نفر از مردم کشور توفیق بهره‌مندی از کربلاهای ایران در استان‌های درگیر با دشمن بعثی را کسب کردند.

فضلی اظهار کرد: هم‌اکنون با افزایش امکانات موجود، هر شب امکانات لازم برای اقامت و اسکان 100 هزار نفر در مناطق اردوهای راهیان نور را داریم.

کد خبر 224285
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز