شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۳:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزرای بازرگانی، امور خارجه، اطلاعات، کشور، دفاع، نفت، صنایع و معادن، و نیرو این هفته با حضور در کمیسیونهای تخصصی مجلس به سؤالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.

به گزارش فارس، مسعود میر کاظمی وزیر بازرگانی روز سه شنبه اول خرداد، در کمیسیون اقتصادی مجلس حاضر خواهد شد تا به سؤال نعمت زاده نماینده قائم شهر، میرتاج الدینی نماینده تبریز، اسکو و آذر شهر، قدرت الله علیخانی نماینده بوئین زهرا، قره خانی نماینده علی آباد کتول پاسخ دهد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز این هفته میزبان وزرای اطلاعات، امور خارجه، کشور و دفاع و پشتیبانی است تا سؤالات تعدادی از نمایندگان را بررسی کند.

منوچهر متکی وزیر امور خارجه روز یکشنبه 30 اردیبهشت، با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پاسخگوی سؤالات شهریاری نماینده زاهدان، اعلمی نماینده تبریز و مرتضوی فارسانی نماینده اردل و فارسان و احمدی نماینده ممسنی است.

جلالی، افروغ، شیخ الاسلام و نادران نمایندگان شاهرود، تهران، ری، اسلامشهر نیز از وزیر امور خارجه و اطلاعات سؤال نمودند که روز یکشنبه و سه شنبه در کمیسیون امنیت ملی بررسی خواهد شد.

غلامحسین محسنی اژه‌ای وزیر اطلاعات همچنین روز سه شنبه به سؤال فهیمی گیگلو نماینده پارس آباد و بیله سوار پاسخ خواهد داد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین روز چهارشنبه دوم خرداد از محمد نجار وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جهت پاسخگویی به سؤالات میر تاج الدینی نماینده تبریز،ایری نماینده کردکوی و بندر ترکمن دعوت به عمل آورده است.

این کمیسیون همچنین روز چهارشنبه مصطفی پور محمدی وزیر کشور را جهت پاسخگویی به سؤالات حسنوند نماینده سلسله و دلفان، میر تاج الدینی و اعلمی نمایندگان تبریز، مرتضوی فارسانی نماینده اردل و فارسان، حسینی نماینده زنجان و طارم و طلائی نیک نماینده بهار و کبودر آهنگ به این کمیسیون فراخوانده است.

کمیسیون انرژی مجلس نیز روز یکشنبه میزبان وزیری هامانه وزیر نفت است تا سؤال رجائی نماینده اراک و کمیجان و شهبازخانی نماینده ملایر و امیدوار رضایی نماینده مسجد سلیمان را بررسی کند.

وزیر صنایع و معادن نیز روز سه شنبه با حضور در کمیسیون صنایع و معادن، به سؤالات نژاد فلاح نماینده ساوجبلاغ، شایق نماینده تبریز و مطورزاده نماینده خرمشهر پاسخ می‌دهد.

کمیسیون عمران نیز روز سه شنبه از پرویز فتاح وزیر نیرو برای پاسخ به سؤالات سید عبد الله حسینی نماینده بندر لنگه، قنبری نماینده ایلام، اسماعیلی نماینده هشترود، جهانبخش امینی نماینده کرمانشاه دعوت بعمل آورده است.

کد خبر 22403

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز