سینما> حمید هامون: * حبیب کاوش، سخنگوی شورای صنفی نمایش از قطعی شدن اکران فیلم‌های «دهلیز» ساخته‌ی‌ بهروز شعیبی، «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» ساخته‌ی پوران درخشنده، «جا به جا» ساخته‌ی علی توکل‌نیا، «فرزند چهارم» ساخته‌ی وحید موسائیان و «هیچ کجا، هیچ کس» ساخته‌ی ابراهیم شیبانی برای اکران عید فطر خبر داد.

وی درباره‌ی طرح اکران ویژه‌ی ماه رمضان نیز گفت: «طبق مصوبه‌ی شورا، تمام بلیت‌های سینماها در ماه رمضان نیم‌بها است. هم‌چنین سینماداران می توانند بعد از افطار، سانس‌های نمایش خود را تا زمانی که مخاطب دارند، ادامه دهند و هیچ محدودیتی هم در این زمینه وجود ندارد.»

* فیلم سینمایی «گذشته»، جدیدترین فیلم اصغر فرهادی که از 29 خردادماه در سینماهای کشور به روی پرده رفته است، بعد از چهار هفته به باشگاه فیلم‌های میلیاردی پیوست.

* مهران مدیری که به‌تازگی ساخت سریال «ویلای من» را تمام کرده و تا امروز 30 قسمت از این سریال را در شبکه‌ی نمایش خانگی توزیع کرده، حالا منتظر دریافت مجوز جدیدترین سریالش برای شبکه‌ی نمایش خانگی است. جدیدترین سریال مهران مدیری برای شبکه‌ی نمایش خانگی چندین داستان را در کنار هم دنبال می‌کند و ساختاری متفاوت با کارهای قبلی او دارد.

* مدتی است شهرداری تهران با هدف حفظ خانه‌‌های مشاهیر ایرانی، این خانه‌ها را به موزه تبدیل می‌کند که تاکنون منزل شهید بهشتی، شهید رجایی و دکتر شریعتی به موزه تبدیل شده است. اما حالا و برای نخستین‌بار، قرار است خانه‌ی یک بازیگر، یعنی عزت‌الله انتظامی تا پایان امسال به موزه تبدیل شود.

کد خبر 223579
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز