همشهری آنلاین: یک شاهزاده خانم سعودی به اتهام قاچاق انسان باید در دادگاه کالیفرنیا حاضر شود. بنا به اعلام دادستانی وی متهم است یک زن را بر خلاف خواست او به اجبار به عنوان کنیز خانه خود نگه داشته بود.

Meshael Alayban

اشپیگل آنلاین گزارش داد، تونی راکاسکاس، دادستان اورنج کانتی علیه مشعل الایبان (Meshael Alayban)، شاهزاده خانم سعودی 42 ساله و همسرش شاهزاده عبدالرحمن بن ناصر بن عبدالعزیز آل سعود اعلام جرم کرده است.

در صورت محکومیت، آنها با احتمال حبس تا 12 سال مواجه خواهند شد.

به گفته مقامات، قربانی توانسته از خانه این زوج فرار کند. این زن با یک چمدان در دست کنار خیابان ایستاده بود و می‌گفت قربانی قاچاقچیان انسان شده است. پس از آنکه یک راننده به او کمک کرد تا خود را به پلیس برساند، پلیس خانه این شاهزاده‌ها را جستجو کرد و در آنجا چهار زن دیگر را پیدا کرد که احتمالا آنها هم به کار اجباری واداشته شده بودند.

زنی که موفق به فرار شده 30 سال سن دارد و در سال 2012 توسط یک آژانس کاری قرار بود شغل پیدا کند. او زمانی که به عربستان سعودی رفت تا در کاخ این خانواده کار کند، موفق شد گذرنامه مسافرتی بگیرد. آنها او را مجبور می‌کردند روزی 16 ساعت کار کند، اما کمتر از آنچه قول داده بودند به او حقوق می‌دادند. مقامات گفتند به او حتی اجازه بازگشت به وطنش هم داده نمی‌شد.

کد خبر 222803
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز