همشهری آنلاین: وزیر نیرو با اعلام اینکه نقشه راه دولت یازدهم در صنعت برق کشور در حال تدوین است، گفت: هر کسی به هر نحوی که می تواند باید برای کمک و همراهی به دولت یازدهم قدم بردارد.

نامجو

تسنیم نوشت: مجید نامجو امروز در نشست شورای برق که با حضور مدیران ارشد صنعت برق کشور به صورت هفتگی در محل حوزه ستادی وزارت نیرو برگزار می‌شود، اظهار داشت: یکی از کارهای مهمی که وزارت نیرو می‌تواند انجام دهد، تدوین "نقشه راه صنعت برق کشور برای دولت یازدهم" است که باید به خوبی و با دقت کامل طراحی و تمامی موارد موردنظر در آن درج شود.

نامجو گفت: باید تمام توان خود را برای تدوین این نقشه برای دولت یازدهم پیاده کنیم تا این دولت نیز بتواند چهار سال خود را با موفقیت کامل پشت سر گذارد.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو تلاش می کند تا با استفاده از عقل جمعی، نقشه راهی را برای وزارت نیروی دولت یازدهم طراحی و تدوین کند، ادامه داد: بزودی عملکرد صنعت برق در دولت نهم و دهم در قالب یک کتاب منتشر خواهد شد.

وی اضافه کرد: صنعت برق کشور در زمان حاضر از وضعیت خوب و پایداری برخوردار است و این تجربه باید در اختیار صنعتگران بعدی قرار گیرد و همدلی و همکاری مسئولان صنعت برق نیز برای استمرار این وضعیت، ضروری است.

کد خبر 222378
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز