همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم عصرروز یکشنبه به همراه معاونان خود با حضور در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با دکتر حسن روحانی رییس‌جمهور منتخب دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وی پس از این دیدار در تشریح جزئیات این دیدار گفت: درباره مهمترین حوزه‌های چالشی نیروی انتظامی از جمله مبارزه با موادمخدر، مرز و مرزبانی و حوزه راهنمایی و رانندگی به رئیس‌جمهور منتخب گزارش دادیم.

وی افزود: در همه این حوزه‌ها پیشرفت‌های خوبی داریم اما کارهای زیادی هم باقی مانده که انجام دادن آنها نیازمند سرمایه‌گذاری است.

به گزارش ایسنا، احمدی‌مقدم گفت: در این دیدار همچنین مسائل اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی بحث شد و آخرین وضع به استحضار رییس‌جمهور منتخب رسید که روحانی نیز دیدگاه‌های خوبی در این باره مطرح کرد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: در این دیدار بر حقوق شهروندی،‌ امنیت حریم خصوصی و اقتدار همراه با محبوبیت در نیروی انتظامی تاکید شد.

احمدی‌مقدم ادامه‌داد: با دید وسیع، اطلاعات دینی و مدیریتی و امنیتی که رییس‌جمهور منتخب دارند امیدواریم دولت روحانی، برای نیروی انتظامی فرصت مناسب فراهم کند تا این نیرو بتواند در حوزه نظم، امنیت و آرامش، خدمات بهتری به مردم عرضه کند.

کد خبر 222278
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز