چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۰۱
۰ نفر

گروه حوادث مرد جوانی که با تهدید چاقو زنان و دختران جوان را در غرب تهران مورد آزار واذیت قرارداده بود با زیرکی یک قربانی پس از 2 ماه در دام پلیس قرار گرفت.

رسیدگی به این پرونده زمانی آغاز شد که 15 اسفند ماه، دختر جوانی به پلیس مراجعه کرد و از مرد جوانی که وی را   در مسیر بازگشت از دانشگاه مورد آزار قرار داده بود شکایت کرد.

وی گفت : ساعت 7 بعد از ظهر بعد از پایان دانشگاه به سمت خانه می‌رفتم، از خودرو مسافرکشی در حوالی  بزرگراه شیخ فضل الله پیاده شدم، وقتی مسافتی را تا خانه‌مان طی می کردم، احساس کردم در تاریکی کسی مثل سایه به دنبالم می‌آید. یک لحظه با ترس سرم را برگرداندم، مرد جوانی در فاصله اندکی در تعقیبم بود، وحشتزده سعی کردم فرار کنم، اما مرد جوان با چاقویی که در دست داشت به سویم حمله‌ور شد و تهدید کرد صدایم درنیاید.

دختر جوان ادامه داد: مرد جوان با تهدید چاقو مرا به سمت منطقه‌ای خلوت که گویا پاتوق اعمال وحشیانه اش بود کشاند  و بی اعتنا به التماس‌هایم مرا  مورد آ‌زار قرار داد.

پس از شکایت این دختر جوان با دستور ویژه روشن، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران، کارآگاهان اداره پنجم آگاهی پایتخت در نخستین مرحله اقدام به چهره نگاری تخصصی از جوان شیطان صفت کردند، کارآگاهان در شاخه دیگری محلی را که مرد جوان طعمه  خود را به آنجا   کشانده بود، شناسایی کرده و آنجا را تحت نظر قرار دادند.

ماه زیر ابر نمی ماند

در حالی که جستجوی گسترده پلیس آگاهی برروی این پرونده ادامه داشت، ساعت 7 بعد از ظهر سه شنبه گذشته، دختر جوان هنگامی که در حال عبور از نزدیکی پل شیخ فضل الله بود ،ناگهان بار دیگر مرد شیطان صفت را در حال قدم زدن در خیابان دید.

وقتی دختر جوان از پلیس برای دستگیری این مرد کمک خواست، کارآگاهان پلیس در عملیاتی غافلگیرانه وی را بازداشت کردند و وقتی که چهره مرد جوان با تصاویر چهره‌نگاری شده متهمی که در اختیار ماموران گشت پلیس تهران قرارداشت، مطابقت داده شد پرونده آزار شیطانی در اختیار بازپرس دادسرای جنایی قرار گرفت و روز گذشته بازپرس جنایی به بازجویی از مرد جوان دست زد.

بررسی احتمال وقوع یک جنایت

پس از اظهارات این شاکی، مرد جوان که تا کنون منکر ربودن و آزار بود، مدعی شد این دختر تنها قربانی وی بوده است.

بنا به این گزارش در حال حاضر بازجویی‌ها از مرد جوان با احتمال اینکه وی از ماجرای قتل دختردانشجو در پارک وی که با انگیزه ای مبهم توسط فردی ناشناس به قتل رسیده بود خبرداشته باشد در اداره 10 پلیس آگاهی -ویژه قتل-  آغاز شده است.

دستور شناسایی

ازآنجایی که با توجه به پیدا شدن لوازم زنانه  در پاتوق این مرد، احتمال آزارهای دیگری وجود دارد، قاضی روشن بازپرس دادسرای جنایی با صدور دستور چاپ تصویر متهم بدون پوشش چهره، از شاکیان احتمالی وی خواست جهت شکایت به دادسرا مراجعه کنند.

کد خبر 22222

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز