چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۵:۵۲
۰ نفر

گروه حوادث: فرضیه‌های پلیس در مورد ماجرای شلیک مرگبار به مرد خیاطی که مقابل خانه‌اش هدف گلوله یک زوج جوان قرار گرفته است، بیانگر آن است که وی احتمالاً قربانی یک سرقت مرگبارشده است.

شلیک مرگبار مقابل پلاک43

بعد از ظهر سه‌شنبه 25 اردیبهشت، زمانی که ماجرای شلیک مرگباری در خیابان گلشهر کرج به پلیس 110 گزارش شد، کارآگاهان جنایی و قاضی حسینی- بازپرس ویژه قتل- با حضور در مقابل خانه‌ای  در خیابان بهار با جسد مرد میانسالی به نام هیبت‌الله روبه‌رو شدند که در جلوی در خانه‌اش به قتل رسیده بود.

با حضور تیم تخصصی پلیس، بررسی ها درباره نحوه شلیک و نوع اسلحه به کار گرفته شده آغاز شد و در این بررسی ها بود که  مشخص شد مقتول از فاصله‌ای نزدیک مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در حالی که عاملان جنایت دو گلوله به سمت وی شلیک کرده‌اند یکی از گلوله‌ها به سر وی اصابت کرده و باعث مرگ وی شده است، این در حالی بود که گلوله دیگر به دیوار خانه برخورد کرده بود.

سرقت500 هزار تومانی

از آنجا که همسر مقتول نخستین کسی بود که با جسد مقتول مواجه شده بود، ماموران بازجویی از او را آغاز کردند و در این بازجویی ها وی گفت: صبح روز حادثه همسرم مثل همیشه به محل کارش که یک کارگاه خیاطی بود رفت، نزدیک ظهربود که او با من تماس گرفته و گفت که بعد از وصول یک چک 500 هزار تومانی برای صرف نهار به خانه باز می گردد.

من هم منتظر او ماندم تا اینکه حدود ساعت یک ظهر زنگ خانه به صدا درآمد، وقتی از آیفون صدای شوهرم را شنیدم، در را باز کردم و در همین هنگام صدایی شبیه انفجار ترقه شنیدم.

چند لحظه بعد وقتی دیدم از شوهرم خبری نیست نگران شده و به مقابل در رفتم، اما با دیدن جسد غرق خون هیبت‌الله که کتی به تن نداشت متوجه زن و مرد جوانی شدم که سوار یک پیکان سفید رنگ از محل گریختند و آن موقع بود که با فریاد از مردم کمک خواستم.

پس از اظهارات همسر مقتول در حالی که یکی دیگر از کسبه محل نیز ادعا می‌کرد مرد جوانی را دیده که پس از پیاده شدن از پیکان سفید، در یک لحظه کت مقتول را گرفته و با شلیک گلوله به بدن او پا به فرار گذاشته است، چهره نگاری از مرد جوان در دستور کار پلیس قرار گرفت و تلاش برای یافتن سرنخی در این جنایت آغاز شد.

سرهنگ هادئی- رئیس پلیس آگاهی استان تهران- با اعلام این خبر گفت: کارآگاهان جنایی کرج که احتمال می‌دهند سرنشینان پیکان مقتول را از بانک تا خانه تعقیب کرده و با انگیزه سرقت پول‌هایش دست به قتل او زده‌اند به سرپرستی رئیس دایره  قتل  تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری عاملان این سرقت مرگبار آغاز کرده‌اند.

کد خبر 22220

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز