همشهری آنلاین: مسابقات نیم فصل اسکی با برگزاری رقابت‌های مرحله دوم در پیست بین‌المللی اسکی دیزین به پایان رسید و قهرمانان در مجموع 6 مسابقه مشخص شدند.

قهرمانان اسکی روی چمن

مسابقات روز پایانی لیگ اسکی چمن در رشته مارپیچ کوچک برگزار شد و نفرات برتر در مجموع دو مرحله بر حسب امتیاز کسب کرده، مشخص شدند.

بر این اساس سید مرتضی جعفری از باشگاه ورمیکای تهران اول، حسین کلهر (ق) از باشگاه نگین خزر دوم و رحمت‌اله مقدید از باشگاه ‍‍ژولبو به رتبه سوم دست پیدا کردند.

*نتایج کلی نیم فصل مسابقات لیگ اسکی چمن

پس از پایان شش مسابقه در دو مرحله بر اساس امتیازات کسب شده، سید مرتضی جعفری از باشگاه ورمیکای تهران با 600 امتیاز اول، حسین کلهر(د) از باشگاه ورمیکای البرز با 380 امتیاز دوم و حسین کلهر (ق) از باشگاه نگین خزر با 375 امتیاز سوم شدند.

در بخش تیمی نیز باشگاه ورمیکای تهران،،نگین خزر و ورمیکای البرز به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم جای گرفتند.

در بخش جوانان نیز سید امیر صید از باشگاه ایرانساز قریشی با 183 امتیاز اول، سید حسین صید از باشگاه نگین خزر با 180 امتیاز دوم و حسین تیر از هییت اسکی استان البرز با 143 امتیاز سوم شدند.

در آخرین مسابقه بخش جوانان و در رشته مارپیچ کوچک، سید امیر صید از ایرانسار قریشی اول شد، محمد سولقانی از نایک کیش دوم شد و حسین تیر از هیئت اسکی استان البرز در جایگاه سوم قرار گرفت .

گفتنی است مرحله سوم لیگ اسکی چمن نیز بعد از ماه مبارک رمضان در پیست بین‌المللی اسکی دیزین پیگیری می‌شود.

 

کد خبر 221939
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز