همشهری آنلاین: دفتر امور رسانه‌های رییس‌جمهور برگزیده ضمن درخواست توقف گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه یازدهم از قشرهای مختلف مردم خواست پیشنهادهای خود را به این دفتر ارسال کنند.

012

فارس نوشت: دفتر امور رسانه‌های رییس جمهور منتخب با صدور اطلاعیه‌ای از رسانه‌ها و شخصیت‌های سیاسی خواست گمانه‌زنی درباره ترکیب کابینه یازدهم را متوقف کنند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«برخی امروز با گمانه زنی‌‌ها هم خود و هم دیگران را خسته می‌کنند و گاهی هم توقعات نابجا در جامعه به وجود می‌‌آورند و گاهی برخی از سخنان و گفتارها خیلی با اخلاق اسلامی سازگار نیست، رسانه‌ای کسی را به عنوان کاندیدای یک وزارتخانه معرفی می‌کند، رسانه‌ا‌ی دیگر آن را نقد می‌کند، رسانه‌ا‌ی دیگر نیز برای او شرط و شروط می‌گذارد، این جز خستگی ذهنی و فکری چیز دیگری نخواهد داشت.»

این بخشی از اظهارات دکتر حسن روحانی رییس جمهور منتخب ملت ایران بود که روز چهارشنبه گذشته در دیدار با علما و روحانیون بیان کرد.

دکتر روحانی پیشتر نیز در همایش افق رسانه تاکید کرده بود: برخی رسانه‌ها گمانه زنی‌هایی در خصوص افراد کابینه آینده مطرح کرده‌اند که به صراحت می‌گویم اینها صرفا گمانه زنی است و نسبت به هیچ فردی از اعضای کابینه هیچ تصمیم گیری نشده است.

علیرغم اظهارات شفاف و صریح رییس جمهور منتخب، متاسفانه برخی افراد و رسانه‌ها با گمانه‌زنی‌های نادرست، هم اذهان عمومی را مشوش می‌کنند و هم زمینه توقعات نابجا را دامن می‌زنند.

از همگان اعم از شخصیت‌ها و رسانه‌های محترم درخواست می‌شود، گمانه زنی‌ها درباره ترکیب دولت یازدهم و کمیته‌ها و کارگروه‌های بررسی کننده در این زمینه را متوقف کنند و اجازه دهند رییس جمهور منتخب با دقت و آرامش بررسی‌های خود را در مهلت مقرر قانونی به فرجام رساند.

با توجه به تاکید رییس جمهور منتخب در همایش افق رسانه، مبنی بر اینکه بدنبال مشورت با همه صاحبنظران و گروه‌های مختلف هستم، از قشرهای مختلف مردم بزرگ ایران بویژه صاحبنظران، اساتید و کارشناسان درخواست می‌شود پیشنهادهای خود را به دفتر رییس جمهور منتخب به نشانی صندوق پستی 5855 - 15875 و پست الکترونیکی news@president92.ir ارسال فرمایند.

با تشکر مجدد از همه کسانی که در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تشکیل ستادهای مردمی از دکتر حسن روحانی حمایت دلسوزانه و صمیمانه کردند، اعلام می‌کند که فعالیت همه ستادهای مردمی انتخاباتی دکتر روحانی پایان یافته و تمامی احکام صادره ملغی شده است.

رییس جمهوری منتخب تاکنون سخنگویی تعیین و معرفی نکرده‌ و مطالبی که افراد تحت عنوان اعضای ستاد یا افراد مرتبط با ایشان درباره برنامه‌ها و تصمیمات وی یا دولت آینده مطرح می‌کنند، به هیچ وجه رسمیت ندارد.

مواضع، اطلاعیه‌ها، اخبار و تصاویر مربوط به دیدارها، جلسات و فعالیت‌های رییس جمهوری منتخب ملت ایران تا زمان استقرار ایشان در نهاد ریاست جمهوری از طریق پایگاه اطلاع رسانی به نشانی www.president92.ir منتشر می‌شود.

از صداوسیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، نشریات و پایگاه‌های اطلاع رسانی درخواست می‌شود که از انتشار و انعکاس اظهارات تایید نشده و گمانه زنی‌ها اجتناب فرمایند.

دفتر امور رسانه‌های رییس جمهور منتخب

14 تیرماه 1392

کد خبر 221796
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز