همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در جایی نمی‌توان یافت که کافر بر مسلمان تسلط داشته باشد، و امروز شرط پیروزی، مهیا کردن خودمان است.

تنگسیری

ایسنا نوشت: سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در مراسم افتتاح بیمارستان صحرایی شهید فاطمی نیروی دریایی سپاه در بشاگرد با بیان این‌که «ما نوکری و خدمت به این مردم عزیز را افتخار می‌دانیم» هدف از راه‌اندازی این بیمارستان را نیاز مردم و پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار همراه با شروع فصل گرما و دوری از مرکز استان و عدم پزشک متخصص بیان و خاطرنشان کرد: این بیمارستان از جمله چندمین بیمارستان‌های صحرایی قرارگاه جهت رفع محرومیت نیروی دریایی سپاه است که در شرق استان هرمزگان بعد از استان‌های خوزستان، بوشهر و فارس دائر شده است.

وی بعد از افتتاح بیمارستان صحرایی با حضور در کمپ زلزله‌زدگان منطقه بشاگرد و دیدار با خانواده‌های آسیب‌دیده روستای سردشت و خانواده‌های شهید، پای صحبت‌ها و مشکلات مردم ساکن در آن‌جا نشسته که یکی از مهمترین در خواست‌های مردم با شروع شدن ماه مبارک رمضان ساخت مسجد و حسینیه بود.

وی سپس با حضور در جمع پاسداران ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بشاگرد اظهار کرد: به خدا اعتماد کنید و پیش روید که خدا در قرآن وعده پیروزی به ما بشارت داده است، و در جایی نمی‌توان یافت که کافر بر مسلمان تسلط داشته باشد، و امروز شرط پیروزی، مهیا کردن خودمان است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: در دوران امامت حضرت علی(ع) و امام حسین(ع) هم همین مسلمانان بودند اما بی‌بصیرت، تا جایی که این عزیزان در سخت‌ترین لحظات تنها و بی‌کس ماندند پس باید با بصیرت و تبعیت از فرمایشات ولی امر مسلمین هرچه با نشاطتر و با ایمان‌تر راه خود را پیش گیریم تا ان‌شاءالله به پیروزی نهایی با رهبری امام زمان(عج) دست یابیم.

وی همچنین بااشاره به جنگ تحمیلی هشت‌ساله گفت: تمام وعده‌های خداوند در این جنگ برای ما محقق گردید این نتیجه ایمان و توکل برخداوند و ایستادگی در برابر ناحقان بود تا جایی که در نهایت پیروزی ما با نابودی رژیم صدام و استقرار حکومت شیعه در عراق همراه شد.

بیمارستان صحرایی شهید فاطمی نیروی دریایی سپاه در بشاگرد دارای قسمت‌های پذیرش، اتاق عمل، اتاق پزشک، اورژانس، بستری، آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخانه می‌باشد که به صورت رایگان پذیرای بیماران این شهرستان و روستا های تابعه می‌باشد.

قابل ذکر است که جهت ایاب و ذهاب روستاهای اطراف و بهره‌مندی از این خدمات سرویس پیش‌بینی گردیده است.

تیم پزشکی این بیمارستان متشکل از بهترین متخصصان استان بوده که در بعضی از تخصص ها در استان بی نظیر می باشند.

کد خبر 221693
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز