سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: ردیف‌دان پیشکسوت گفت: هشت سال افسردگی گرفته بودم و از زندگی قطع امید کردم اما اکنون حس می‌کنم، خون تازه‌ای در رگ‌هایم است.

شاپور رحیمی درباره حال و احوال این روزهایش به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: چندی پیش به دلیل یک بیماری قلبی در بیمارستان بستری شدم اما خدا را شکر حالم بهتر است.

او ادامه داد: هشت سال است که کار موسیقی نمی‌کنم، به دلایلی خاص از شرایط رنج می‌بردم اما با حمایت‌هایی که موسسه هنرمندان پیشکسوت در زمان بیماری‌ از من کرد، اوضاع خوبی دارم.

رحیمی همچنین گفت: قرار است پس از 20 سال یک کار جدید شامل، دونوازی عود و دف منتشر کنم.

این هنرمند در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: من اولین خواننده برنامه کودک بودم و آنجا هارمونیکا می‌زدم. اولین سرود انقلابی را هم من ساختم که در این سال‌ها در 22 بهمن پخش می‌شود. در این سال‌ها هم شاگردان زیادی تربیت کردم.

او درباره اوضاع این روزهای موسیقی گفت: هیچ چیز سر جایش نیست و اوضاع موسیقی به هم ریخته است باید بگویم رابطه بر ضابطه حاکم است.

شاپور رحیمی بیان کرد: احساس می‌کنم از خیلی‌ها طلبکارم. من سال‌ها صادقانه و با عشق کار کردم و تنها کسی هستم که هنوز پایم را از ایران بیرون نگذاشته‌ام.

این هنرمند پیشکسوت در پایان سخنانش گفت: ریا در موسیقی رخنه کرده است و این در حالی است که مادر گیتی دیگر چون شهناز، کسایی و ... نمی‌زاید. دلم می‌سوزد هنر دارد از بین می‌رود.

کد خبر 221440
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز