مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۰۴:۱۹
۰ نفر

گروه شهری: قرار است فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند از 16تیر تا 20مرداد‌ماه به مناسبت فرارسیدن‌ماه مبارک رمضان جشنواره سفره رمضان را بر پاکرده و متعاقب آن دوهزار بارکد اقلام مورد نیاز شهروندان را با 5 تا 25درصد تخفیف عرضه کنند.


به گزارش همشهری، دیروز قدرت گودرزی مدیرعامل شرکت شهروند در نشستی با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر از افزایش ساعت‌کاری فروشگاه‌های شهروند سخن گفت و افزود: علاوه بر فروشگاه بیهقی که از قبل شبانه‌روزی بود 7فروشگاه دیگر ازجمله فروشگاه آل‌احمد، فرمانیه، صادقیه، آزادگان، بهرود، شهرری و بهاران به‌منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان شبانه‌روزی خواهند شد و به ساعت کار سایر فروشگاه‌های شهروند نیز یک ساعت اضافه خواهد شد. همچنین میادین میوه‌وتره‌باری که در جوار این فروشگاه‌ها قرار دارند نیز تا ساعت 12 شب فعال خواهند بود. به گفته قدرت گودرزی به‌رغم اینکه بسیاری از تأمین‌کنندگان به‌دلیل مشکلات اقتصادی حاضر به ارائه محصولات خود با سود کمتر نشدند اما شهروند سعی کرد از جیب خود عمده این تخفیف‌ها را تقبل کند.

بنا بر این گزارش، گودرزی با اشاره به تصمیم اخیر دولت مبنی برحذف ارز مرجع از کالاهای اساسی خطاب به شهروندان اطمینان داد که شرکت شهروند در این‌باره پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده و از 4‌ماه قبل با تشکیل ستاد خرید قطعی در شهروند کالاهای مورد نیاز مردم انبار شده و قول می‌دهیم که هیچ‌گونه مشکلی در تأمین مایحتاج مردم پیش نیاید و مثل همیشه تمام و کمال، با کیفیت، تنوع و قیمت مناسب در خدمت شهروندان هستیم.

به گفته گودرزی قرار است به‌زودی در خیابان 17شهریور و شهرک غرب فروشگاه‌های جدید شهروند راه‌اندازی شود؛ ضمن اینکه قرار است تعداد فروشگاه‌های شهروند از 25 به 33 فروشگاه افزایش یابد به همین دلیل در 8 نقطه دیگر نیز در حال مکان‌یابی هستیم.

کد خبر 221296

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز