همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند از طرح سفره رمضان به مناسبت فرارسیدن این ماه خبر داد و گفت: فروش ویژه بیش از دو هزار بارکد کالا با تخفیف 5 تا 25 درصد از 16 تا 20 تیر ماه در کلیه فروشگاه‌های شهروند انجام خواهد شد.

قدرت گودرزی در نشست خبری با اعلام این خبر افزود: در ایام اجرای طرح سفره رمضان، یک ساعت به ساعت کار فروشگاه‌ها افزوده شده و 8 فروشگاه بیهقی، آل احمد، فرمانیه، صادقیه، آزادگان، بهرود، شهر ری و بهاران به صورت 24 ساعته فعالیت خواهند کرد، میادین میوه و تره‌باری که در جوار این فروشگاه ها قرار دارند نیز تا ساعت 12 شب خدمات ارائه خواهند داد.

وی همچنین ازتوسعه فروشگاه‌های شهروند در آینده نزدیک خبر داد و گفت : در خیابان 17 شهریور فروشگاه شهروند دایر خواهد شد همچنین در شهرک غرب نیز فضای بسیار مناسبی وجود دارد که هم اکنون در حال مذاکره با بخش خصوصی هستیم که در صورت نهایی اعلام خواهد شد.

گودرزی افزود: تعدادی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز اعلام کردند که خواستار واگذاری مدیریت مجموعه‌شان به شهروند هستند، هم اکنون در خصوص این مساله در حال مذاکره هستیم که در صورت نهایی شدن 4 تا 5 فروشگاه با برند و لوگوی شهروند فعالیت خواهند کرد.

مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند در پاسخ به خبرنگاری که در خصوص واگذاری شهروند پرسید اظهار کرد: شورای شهر واگذاری شهروند را تصویب کرده بود اما به دلیل خدمات خوب ارائه شده از سوی فروشگاه در چند سال اخیر و رضایت شهروندان و همچنین دریافت نشان استاندارد در میان تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ... شورای شهر نیز این مصوبه را مانند قبل پیگیری نکرد و به نتیجه رسید که شهروند خدمات خوبی ارائه می‌دهد و در مواقع بحران در کنار دولت و مردم بوده است.

ما هم لایحه‌ای با درخواست منتفی شدن این مصوبه ارائه دادیم و امیدواریم شورای جدید نیز این مصوبه را کاملا منتفی شده اعلام کند.

کد خبر 221219
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز