مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ایستگاه‌های خط 2 اتوبوس‌های تندرو در دست بازسازی قرار دارد .

به گزارش همشهری آنلاین، حسن آقایی با بیان این مطلب اظهار کرد: در مسیر خط 2 اتوبوس‌های BRT تاکنون 35 ایستگاه تعویض شده است و عملیات تعویض 15 ایستگاه دیگر در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: در مسیر خط 2 اتوبوس‌های تندرو حد فاصل میدان آزادی تا خاوران در مجموع 52 ایستگاه وجود دارد که 2 ایستگاه مبدا و مقصد و 50 ایستگاه بین راهی است.

آقایی گفت: ایستگاه‌های جدید خط 2 سامانه اتوبوس‌های تندرو از کلیه امکانات و تجهیزات لازم مانند دستگاه‌های کارت خوان بلیت الکترونیک، سیستم‌های هوشمند، دوربین‌های نظارت تصویری، سیستم روشنایی مناسب و... برخوردارند و تلاش شده تا با نصب ایستگاه‌های مدرن و مناسب سطح خدمات رسانی در این خط را ارتقا دهیم.

مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک همچنین در خصوص احداث خط اتوبوس‌های تندرو در مسیر بزرگراه امام علی (ع) گفت: مکان یابی ایستگاه‌ها در این خط صورت گرفته و سرپناه ایستگاه ه در دست ساخت است.

وی افزود: عملیات اجرایی احداث سکوه ایستگاه‌ها در مسیر این خط نیز به زودی آغاز خواهد شد تا گامی دیگر در راستای تکمیل شبکه اتوبوس‌های تندرو پایتخت برداشته شود.

آقایی در ادامه در خصوص احداث خط 8 سامانه اتوبوس‌های تندرو حدفاصل ترمینال جنوب تا پایانه خاوران نیز گفت: عملیات ساخت سرپناه ایستگاه‌های این خط به پایان رسیده و به زودی این خط آماده بهره برداری خواهد شد تا شهروندان در نیمه جنوبی شهر بتوانند از خدمات رسانی این خط بهره مند شوند.

کد خبر 221178
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز