همشهری آنلاین: محمدرضا تابش پس از پایان صحن علنی مجلس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه ابتکار برای سازمان محیط زیست مطرح می‌شود آیا وی این سمت را می‌پذیرد گفت: بنده راجع به شخصیت ابتکار اظهار نظر می‌کنم، وی از مفاخر زنان جامعه ایرانی است. دوستان اصلاح طلب طالب استفاده از ایشان در دولت هستند و مهم این است که این دولت آمد و ما به این موضوع مفتخر هستیم.

فارس نوشت: محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس تصریح کرد: در هیچ رده‌ای اصلاح طلبان در مقام سهم‌خواهی از دولت نیستند اما وظیفه خود می‌دانیم که کمک حال دولت باشیم و کمک کنیم تا دولت مشکلات را برطرف کند و به خواسته‌های مردم جامه عمل بپوشاند.

نماینده مردم اردکان در مجلس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا رایزنی شما در مجلس درباره وزارتخانه ورزش و جوانان و سازمان محیط زیست در رابطه با کابینه است گفت: رایزنی‌ها و ارتباطاتی با ستاد آقای روحانی داریم و آنها نیز مسائل و مواردی را از مجلس می‌خواهند و رایزنی‌ها در همین زمینه است.

وی ادامه داد: کارگروه‌ها و کمیته‌ها و نمایندگان مجلس نقطه نظرات مختلفی دارند و نمایندگان از هر تشکل و فراکسیون مطالباتی دارند و این امر را وظیفه خود می‌دانیم که به رئیس‌جمهور منتخب این مطالبات را انعکاس دهیم.

تابش ادامه داد: ما خوشحالیم که آقای روحانی رای آورد و کمک می‌کنیم تا شعارهایش را محقق کند و اصلاح‌طلبان اهل سهم‌خواهی نیستند اما اگر آقای روحانی نیاز به کمک داشته باشند، ما حاضر هستیم کمک کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما عضو کمیته مجلس هستید یا خیر، گفت: هنوز کمیته مجلس از سوی مجلس تعیین نشده است ولی کارگروه‌هایی مشخص شده که در هر صورت آن کارگروه‌ها ترکیبی از متخصصین ارزنده هستند که متناسب با موضوعیت کارگروه‌ها این نمایندگان از مجلس با کمیته ای از طرف رئیس جمهور منتخب به ریاست آقای نوبخت مسائل را پیگیری می‌کنند.

کد خبر 220053
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز