سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۱
۰ نفر

گروه حوادث: 2 سارق زنگ خانه زنان سالخورده را می‌زدند و به بهانه اینکه تشنه‌اند درخواست یک لیوان آب می‌کردند تا در فرصتی مناسب دست به زورگیری بزنند.

چندی قبل زن سالخورده‌ای نزد پلیس اصفهان رفت و خبر از سرقت اموالش توسط 2 سارق زورگیر داد. او به مأموران گفت: ساعتی قبل زنگ خانه‌ام به صدا درآمد و وقتی مقابل در رفتم 2 جوان را دیدم که مدعی شدند کارگر هستند و به‌خاطر گرمی هوا تشنه شده‌اند. آنها از من خواستند یک لیوان آب یا آبمیوه در اختیارشان قرار دهم. من هم از همه‌جا بی‌خبر، به آنها اعتماد کردم و وقتی داخل خانه‌ رفتم تا برایشان یک لیوان آبمیوه بیاورم، آنها که پشت سر من وارد خانه شده بودند،

به من حمله کردند و دهانم را بستند، سپس با تهدید دست به سرقت همه طلا و جواهراتم زدند و پا به فرار گذاشتند. بعد از شکایت این پیرزن، ‌تحقیقات پلیسی آغاز شد و درحالی‌که هنوز ردی از دزدان به‌دست نیامده بود، مأموران با چند شکایت مشابه دیگر روبه‌رو شدند که نشان می‌داد 2سارق با این ترفند دست به زورگیری سریالی از پیرزن‌های تنها می‌زنند. مأموران با کمک مالباخته‌ها به چهره‌نگاری 2 سارق تحت تعقیب پرداختند و در اقدامات اطلاعاتی موفق به دستگیری آنها شدند.متهمان در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی اعتراف کردند و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار قاضی پرونده قرار گرفتند.

 

کد خبر 219458
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز